Zadnji put moderno u vrijeme Juge

Kontroverzne poruke na plakatima najavile novu kolekciju modnog branda: Svi želimo ove komade

Nova kolekcija poznate modne kuće donosi kombinacije u kojima će se pronaći svi koji vole promišljen i sofisticiran look. Istovremeno, poruke iz kampanje su nas toliko oduševile da želimo biti dio modne priče sa stavom.

Ako ste ovih dana primijetili plakate koji na velikom bijelom platnu komuniciraju jednostavne, ali intrigantne poruke “To bih odjenula na sprovod. Vlastiti.” sigurno ste se, kao i mi, zapitali tko se krije iza ove kampanje. Poruke koje nas diraju baš u žicu, jer svi smo se u njima pronašli, konačno je otkrila o čemu je riječ. I ne, nije u pitanju provokacija konkurencije, nije u pitanju ni najava kontroverzne kazališne predstave. Ovo su poruke iz nove kampanje modne kuće Varteks.

Samo otkriće zapravo nas je nasmijalo jer ovih dana svi pričaju o zagonetnim porukama, a ideja ja sasvim jasna. Naš modno tekstilni div, koji je obilježio proteklu modnu eru i koji je u svoje vrijeme bio predvodnik modnih trendova, u posljednjih par godina doživljava pravu renesansu. S novim kreativnim vodstvom na čelu s Martinom Vrdoljak Ranilović kao kreativnom direktoricom, iz Varteksa već nekoliko sezona dolaze kolekcije koje su moderne, odgovaraju potrebama suvremenih žena i muškaraca, vode računa o trendovima, a dolaze u vrhunskoj izvedbi jer u Varteksu posebnu pažnju posvećuju kvaliteti materijala i izrade.

image

Varteks kolekcija proljeće/ljeto 2022.

PRESS

Ovaj suvremeni zaokret novih kolekcija prate i kampanje koje potpisuju naša najpoznatija imena modne fotografije, a nova kampanja oduševljava estetikom, modnom porukom i suvremenom elegancijom kombinacija u kojima se mogu pronaći mlade generacije publike koja voli klasiku s odmakom i njeguje sofisticiran, istančan stil.

“Moda za krizme i krštenja.” kaže jedna od poruka iz kampanje, no, za novu kolekciju možemo sa sigurnošću reći kako bismo ju nosili i na tjedan mode, a odijela, kaputi i haljine sjajni su za dnevne poslovno chic kombinacije.

image

Varteks kolekcija proljeće/ljeto 2022.

PRESS

U Varteksu jako vode računa o senzibilitetu publike i emocija pa su se i ovom kampanjom zapravo željeli obračunati s predrasudama javnosti. Jer novi Varteks zaista više nije "moda za krizme i krštenja".

“Kolekcija za proljeće/ljeto 2022. je sastavljena od bezbroj malih fragmenata, sličica koje su mene oblikovale u dizajnericu kakva danas jesam. Svaka sličica iz mog djetinjstva, mamina haljina, tatina jakna, jakna prijateljice iz Fanatica, stylinzi koje je za Davida Bowieja radio Yamamoto (ali onaj drugi, Kansai), takvih bezbroj iskustava, sličica, mirisa, sve je to oblikovalo cijeli moj i svijet oko mene”, kaže Martina Vrdoljak Ranilović i dodaje da su takva sjećanja, posebno iz najranijih dana, često samo naša interpretacija oblikovana s još mnogo doživljaja kasnije. I upravo je to ono što čini srž ove Varteksove kolekcije, kako kaže dizajnerica: “Sudar onoga na što smo navikli i onoga što želimo i čemu se nadamo.”

image

Martina Vrdoljak Ranilović

PRESS

Nova kolekcija za proljeće/ljeto 2022. donosi totalni zaokret i neki novi, i dalje vrlo kvalitetan, ali suvremeni Varteks. Samo jedan pogled na novu kampanju pokazuje upravo to - moderni Varteks koji nudi puno više od konvencionalnog formalnog looka.

Kampanja za novu kolekciju poziva da ponovno otkrijemo ovaj brend i uvjerimo se da je Varteks doista dostojan titule suvremenog modnog brenda s modernim dizajnom.

image

Varteks kolekcija proljeće/ljeto 2022.

PRESS

Traper kao 'it' materijal

U fokusu nove kolekcije nalazi se ideja slobode pojedinca da pomiče granice konvencionalnog i da se izražava kroz odjeću koju bira. Kreativna direktorica Varteksa Martina Vrdoljak Ranilović kolekciju je podijelila u četiri ključne kapsule kroz koje se poigrava s različitim suprotnostima i demonstrira upravo slobodu.

image

Varteks kolekcija proljeće/ljeto 2022.

PRESS

Tako traper, kao grubi radnički materijal, koristi za formalnu odjeću i elegantne krojeve, dok tradicionalne krojeve kombinira s modernim uzorcima. Elegantna svakodnevna odijela, baloneri i suknje odlično funkcioniraju u poslovnim kombinacijama kao i u onim opuštenima, a manipulacija traperom jedan je od najvećih trendova koji je već najavljen i koji se tek najavljuje za jesen 2022.

image

Varteks kolekcija proljeće/ljeto 2022.

PRESS

Drugi dio čine komadi u indigo boji koja je također jedan veliki trend sa svjetskih modnih pista, a koja u ovoj kolekciji preuzima karakter osobe i dopušta joj kreativnost, a treći jarke neonske boje koje konvencionalnim komadima omogućuju isticanje.

Četvrtu kapsulu pak čine printevi koji kolekciji daju zaigranost, a Varteks ide korak dalje s vlastitim dizajnom tkanina i printeva, što je praksa koju njeguju sve velike svjetske modne kuće.

Novost koju je Varteksov tim uveo je ta da u novoj kolekciji više ne možemo prepoznati kombinacije koje su zadnji put bile moderne u vrijeme Juge, kako kažu njihovi dovitljivi plakati. Zato je ova kolekcija namijenjena baš svima koji vole sofisticiran i promišljen look, i onima kojima je modna igra užitak te onima koji je smatraju nužnim dijelom svakodnevice i ne žele “pogriješiti” pri odabiru odjeće.

Novu kolekciju najdugovječnije hrvatske modne kuće uživo možete razgledati u Varteksovim trgovinama u Zagrebu, Zaprešiću, Zadru, Splitu, Varaždinu, Vinkovcima, Rijeci, Poreču, Osijeku, Metkoviću, Bjelovaru, Čakovcu, Puli, Sisku, Slavonskom Brodu, Virovitici, Koprivnici, Šibeniku i Dubrovniku. Osim toga, kolekciju koja može postati dio vaših života i iskustava možete otkriti i naručiti i putem Varteksove online trgovine.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Varteksom.

Linker
22. srpanj 2022 01:27