Zamislite dame iz krimića Agathe Christie u kojima inspektor Poirot istražuje ubojstvo na dalekom putovanju, razigranu Brigitte Bardot kako koketira s fotografima na ulicama St. Tropeza i filmske dive koje ne mare za trendove, već samo za glamur...
Nova kolekcija hrvatskog brenda DeLight inspirirana je bezvremenskim ženstvenim krojevima, francuskim 'joy de vivre' stilom života i komadima koji nakad neće izaći iz mode.
Ivan Friščić i Željka Molnar predstavljaju kolekciju u kojoj se nalazi kompletna ljetna garderoba jedne elegantne žene; kostimić s kratkim rukavima i peplumom, nekoliko haljina za dnevne i večernje prigode, upečatljivo odijelo s hlačama te komad koji nam je posebno zapeo za oko: otkačeni, ali izuzetno nosivi prugasti kombinezon sa širokim nogavicama.
Tara Rosandić na fotografijama Matee Smolčić Senčar odlično je utjelovila DeLight damu, zavodljivu, opuštenu i besprijekorno dotjeranu od glave do pete.
"Izrazito sam sretna što mi se pružila prilika podržati ovaj mladi kreativni tim i s iskrenom radošću sam prihvatila Ivanov poziv da budem zaštitno lice nove kampanje. Lako je predstavljati brand u koji vjeruješ i drago mi je što za DeLight to doista mogu reći", izjavila je.
Krojevi su inspirirani 50-im i 60-im godinama prošlog stoljeća, ali s modernim elementima prilagođenim suvremenoj ženi. Kolekcija odiše ženstvenošću i naglašava obline, a svilene haljine glamurom i luksuzom koji si žene mogu priuštiti.
Šeširi koje nosi Tara rad su obrtničke obitelji Kobali i prvi je to korak u smjeru povezivanja DeLighta s ostalim hrvatskim brendovima, što je ovom mladom dizajnerskom dvojcu cilj.
Za frizure se pobrinuo GT salon pod vodstvom talentirane Isabel Prpić, za make up je rad Ines Krajnović, a video je djelo Marka Gregurić.