VIBRANTNE BOJE

Debi u modnom svijetu: Bivši novinar Alen Maričić pokrenuo brend koji osvaja šminkerice

Fasciniran vibrantnim bojama i estetikom američkih dresova iz 30-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća, bivši sportski pokrenuo je Banana Confidential, brend koji je brzo osvojio šminkerice posvećene vježbanju

Dvadeset je godina Zagrepčanin Alen Maričić (47) proveo u novinarskoj branši, radeći kao sportski novinar u redakciji Jutarnjeg lista, a fascinacija svime što sa sportom ima veze bila je tolika da mu je to i u slobodno vrijeme bila svojevrsna opsesija.

- "Gutao" sam sve moguće dokumentarce o košarci, pogotovo NBA ligi i i američkom nogometu, a onda u jednom filmu o karijeri posrnulog igrača američkog nogometa O. J. Simpsona ugledao dresove u kojima su on i njegovi suigrači izlazili na teren sedamdesetih godina prošlog stoljeća te se totalno oduševio njihovim jarkim bojama. Iako dotad nisam imao nikakve veze s modnim svijetom, pomislio sam kako bi bilo sjajno napraviti nešto slično danas. Po prirodi sam esteta, volim lijepu i kvalitetnu sportsku odjeću, a slobodno mogu konstatirati da sam najnerazumniji kad je riječ o tenisicama. Kad mi se svide, ne pitam za cijenu - kroz smijeh priznaje Alen.

Ono što je počelo kao mutna ideja, iskristaliziralo se jednog dana u teretani, kad je gledajući djevojke kako vježbaju pomislio da bi njegova kolekcija sportske odjeće bila zanimljivija i atraktivnija od onog što vidi. Izašavši iz svijeta novinarstva, jedno je vrijeme radio kao event menager, a onda prije godinu dana odlučio da je došlo vrijeme da svoj modni san pretvori u javu. Kontaktirao je grafičkog dizajnera i velikog zaljubljenika u modu Antonija Slavujevića te su skupa krenuli u akciju.

image

Banana Confidental

VEDRAN PETEH/ CROPIX

''Ideja mi je pala na pamet u teretani. I sam sam veliki ljubitelj athleisure stila pa sam želio napraviti chic kolekciju čiji se komadi mogu nositi uzvan sportskih teretana.''

- Upoznali smo se na Fresh Island Festivalu za koji je Antonio radio vizualni identitet. Znao sam da ga zanima moda te da ima sjajan ukus pa sam sjeo i zdravo seljački mu nacrtao svoje zamisli - ženske tajice i topove u jarkim nijansama, s prepoznatljivom žutom crtom sa strane, pitavši ga može li ih digitalno nacrtati. Nakon toga smislio sam ime, koje je kombinacija mog nadimka od djetinjstva - banana - i jednog od mojih najomiljenijih filmova - L.A. Confidential, a onda pronašao jednu varaždinsku tvrtku koja se bavi proizvodnjom odjeće. Sve su faze proizvodnje "made in Croatia", na što je ponosan.

image

Sportski top Banana Confidential

VEDRAN PETEH/CROPIX

No, stvari nisu išle onako glatko kako je zamislio. - Inzistirao sam na svom kroju tajica, koji će podići stražnjicu, no trebalo je puno prototipova i pokušaja i pogrešaka dok nismo uspjeli dobiti ono što sam zamislio. Vjetar u leđa dala mi je poznanica iz Hamburga, koja ljetuje na Murteru, gdje i ja. Prošlo ljeto pokazao sam joj nekoliko primjeraka tajica u kojima se slikala za Instagram na plaži. To je bilo u pet popodne, a već u osam navečer me nazvala i rekla kako ima pet narudžbi svojih prijateljica iz Njemačke - kaže Alen, koji se povezao s nekoliko modnih influencerica u Kaliforniji i diljem svijeta te se nada da će se probiti u svijetu athleisure mode koja spaja sportske i chic elemente.

image
VEDRAN PETEH/CROPIX

Osim tajica, u ponudi ima topove, sportske torbe i privjeske za ključeve koji se mogu naručiti na Instagramu brenda Banana Confidential, a za nekoliko dana s radom kreće i web shop. Njegov trenutačno najpopularniji proizvod su tajice u raznim bojama koje stoje 550 kuna, a cijenu, naglašava, prati i kvaliteta materijala te posvećenost detaljima (konci su u istoj boji kao tekstil, šavovi su trostruki...). - Svi oni koji žive aktivnim načinom života sa zadovoljstvom će dati novac za kvalitetan komad sportske odjeće, a upravo na takve kupce i računam - koji cijene sebe u svakom smislu - konstatira Alen.

Linker
19. travanj 2024 16:26