Profimedia, Allpix Press
Vinatge komadi su 'in'

Vraća se kultna torbica koju je Carrie obožavala

Ako ste početkom 2000. godina bila vlasnica ovakve torbice, slobodno je izvucite iz ormara jer je Fendi jednu od svojih najpoznatijih torbica vratio u prvi plan. Nakon što je predstavljena u kolekciji za proljeće 2019. godine, kampanja je dodatno podignula potražnju za modelom koja je bila dio ormara slavne Carrie Bradshaw.

Prošlo je više od dvadeset godina otkako je emitirana prva epizoda kultne serije 'Seks i grad', a moda koju smo viđali na malim ekranima i danas ima veliki utjecaj na scenu i trendove. Komadi iz ormara Carrie Bradshaw obilježili su jedno razdoblje - njezina suknja od tila, Manolo Blahnik cipele i naravno, Fendi Baguette torba neki su od najprepoznatljivijih modnih predmeta.

Nakon povratka nekih vintage modela torbica koje su trendseterice prigrlile (kao što je Dior Saddle), Fendi je odlučio u ponudu vratiti svoju Baguette torbicu koju je Carrie obožavala. Ovaj model nastao je 1997. godine, a ime je dobila po vrsti kruha koji potječe iz Francuske. Tada se prodala u više od milijun puta, a s godinama je dobila svoje različite verzije. Za njezin dizajn zaslužna je Silvia Venturini Fendi i danas se vratila u fokus javnosti, a njezinu ponovnu popularnost dijelom možemo zahvaliti kampanji #BaguetteFriendsForever koju je osmislio ovaj talijanski brend. U reklami četiri prijateljice razgovaraju o nevjerojatnoj torbi koju je jedna od njih vidjela, a na kraju se pojavljuje i Sarah Jessica Parker.

Cijena ovog kultnog modnog dodatka nije mala - kreće se od 2 tisuće dolara pa naviše, a većina modela dolazi po cijeni od 3190 dolara, što je nešto više od 20 tisuća kuna. Svjetske modne blogerice već je spremno nose u kombinacijama ulične mode.

Fendi

Fendi

Fendi

View this post on Instagram

samedi. #FendiBaguette

A post shared by Sandra Rodrigues Pinto (@entre_dois) on

Linker
24. travanj 2024 03:16