Otkad je modna kuća Gucci 2016. godine izbacila kolekciju Marmont, trendseterice su poludjele za torbicama od mekane kože s proštepanim chevron uzorkom i upečatljivim logom povrh kopče.
Elegantne Marmont torbice postale jedan od najpoželjnijih modnih dodataka na Instagramu i Pinterestu, a Google je krajem prošle godine izvijestio kako je za kućom Gucci 2017. nastala prava pomama.
Marmont torbice, nastale pod paskom kreativnog direktora kuće Alessandra Michelea, inspirirane su Guccijevim kreacijama iz sedamdesetih godina prošlog stoljeća, a mogu se nabaviti u različitim veličinama, oblicima, bojama i materijalima.
" style="width:100%"/>
U skladu s Pantoneovom objavom da će boja 2018. biti ultra ljubičasta, Gucci je izbacio atraktivan model u toj poželjnoj nijansi, koja se trenutno prodaje po cijeni od 11.000 kuna, a iz online dućana Farfetch može se naručiti i do Hrvatske.
Torbica, koja se izrađuje u Italiji, nosi prepoznatljiv logo i zlatni lanac, a na poleđini krije malo iznenađenje - skriveno srce.