Iako su je mnogi dizajneri najavili kao boju koja će obilježiti proljeće i ljeto koji su iza nas, narančasta će svoj veliki trenutak doživjeti ove jeseni. Nakon milenijske ružičaste, crvene i žute boje, na red je stigla ona koja rijetko kad krasi odjevne komade. Narančastu mnogi izbjegavaju jer je teško pronaći nijansu koja će se dobro slagati s tenom, ali ove sezone to neće biti problem jer odjevni predmeti dolaze u cijelom spektru te mješavine žute i crvene. Upravo je u tome njezina čar: za toplije dane treba birati boje u kojoj žuta dolazi do izražaja, dok će za hladne mjesece pun pogodak biti nijansa koja u sebi sadrži više crvene. Ta boja, osobito ciglasta, pravi je odabir za jesen jer podsjeća na otpalo lišće, a to je naglasio i Pantone, svjetski autoritet u području boja.
Da će postati hit boja najavljeno je još lani kada je dizajner Giorgio Armani na Tjednu visoke mode predstavio gotovo cijelu kolekciju u narančastoj boji, a pridružili su mu se i brendovi Calvin Klein, Marc Jacobs i Tom Ford koji su je uključili u kolekcije za proljeće ove godine. Iako je proteklih mjeseci nismo često viđali, s jesenskim danima preplavila je ulice i unijela pravo osvježenje u modne kombinacije.
Dizajneri je smatraju vrlo prilagodljivom bojom zbog čega joj predviđaju popularnost kakvu su prošlih sezona imale ružičasta i crvena, a njezin benefit je i to što se iz jesensko-zimske sezone može preslikati i na onu toplu, odnosno zagasite nijanse na proljeće i ljeto ćemo zamijeniti onima jarkima, koje sadrže više žute.