Odlučio je kako će svoj posljednji parfem, nastao u suradnji s dugogodišnjim suradnikom Jérômeom Epinetteom, ostaviti bez imena. I tako je na tržište lansiran novi prestižni parfemski adut Byredo Unnamed Perfume, povodom desete obljetnice kompanije. Pikantna mješavina ružičastog papra, gina i niskog raslinja slijedi Byredo ideju o iznimno privlačnim i jedinstvenim mirisnim notama, a ovog puta imate priliku nazvati parfem kako vi želite. S kupnjom proizvoda dobit ćete list papira sa slovima i malenu drvenu olovčicu – alat koji će vam kasnije pomoći da na bočicu parfema ispišete personalizirano ime ili pojam. Kada nanesete miris, proživite ga i osjetite, sami odlučujete kako ga želite nazvati. Ovaj vas parfem treba inspirirati na vlastiti doživljaj, a ne nametnuti ga imenom.
” Ovo je način da proslavimo jedinstveni svijet mirisa te prilika da se zahvalimo našim partnerima, prodavačima i osoblju, kao i vjernim kupcima bez čije podrške ne bismo dana bili Byredo.” poručio je Gorham u izjavi za medije.