DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA
nešto posve novo

Stella McCartney ima novu liniju za njegu kože i poručuje: ‘Čista kozmetika je glupost‘

Dizajnerica je za prestižni modni časopis otkrila sve o svojoj prvoj skincare liniji te zašto je ‘zelena kozmetika‘ luksuz koji si većina nas ne može priuštiti.

Dizajnerica je za prestižni modni časopis otkrila sve o svojoj prvoj skincare liniji te zašto je ‘zelena kozmetika‘ luksuz koji si većina nas ne može priuštiti.

Poznata dizajnerica Stella McCartney, kći glazbenika Sir Paula McCartneyja i aktivistice za životinje Linde McCartney, stoji iza uspješne i istoimene veganske i održive modne marke, a sada svoj talent pretače u svoju novu luksuznu liniju proizvoda za njegu kože STELLA.

Međutim, ovo nije prvi izlet poznate dizajnerice u beauty svijet jer 2006. godine u suradnji s YSL Beauté lansirala Care - unisex liniju organskih proizvoda za njegu kože koja više ne postoji.

"Oduvijek sam to željela ponoviti. Nikad se više nisam željela naći u situaciji da moram nešto ponovno postići. Htjela sam da originalni proizvodi napreduju u ono što vidimo danas, ali nažalost, to se nije dogodilo iz mnoštva razloga. Ono što sam željela nastaviti promovirati s novim proizvodima je ideja brige o sebi. Jedna od najtežih stvari koje pokušavam učiniti sada u pedesetima jest brinuti se za sebe", ispričala je Stella za Elle.

Na Instagram profilu novog beauty brenda ima tek jedna fotografija proizvoda kojom dizajnerica golica maštu dok linija ne bude dostupna za kupovinu. Međutim, na njezinoj službenoj stranici možete se prijaviti na newsletter da pravovremeno dobijete obavijest o lansiranju kozmetike.

Da nas čeka nešto zaista posebno potvrdila je sama McCartney.

"Za mene njega kože nije površna, ona je potreba. Kako nisam mogla pronaći proizvode za koje sam istinski vjerovala da su pravi proizvodi za moj sustav vjerovanja, a koji su također imali kvalitetu, ono što želim isporučiti svojoj koži, iskustvo i senzualnost, sama sam ih stvorila. Htjela sam pružiti svijetu nešto što ne postoji", otkrila je.

Njezina linija sastoji se od samo tri proizvoda - čistilice, seruma i kreme koji su nastali nakon godina istraživanja i inovacija laboratorija LVMH Recherche te navodno daju odlične rezultate.

Iako Stella nije željela u skincare liniju stavljati mirise, jer smatra da im tamo nije mjesto, u suradnji s parfumerom Francisom Kurkdjianom stvorila je jedinstven, blag i nenametljiv miris “High Cliff”.

Dizajnerica je u osmišljavanju ove linije vođena svojim snažnim veganskim i cruelty-free principima, ali ne želi da ju se smatra još jednom zvijezdom opsjednutom trendom "čiste kozmetike".

"Mislim da je ‘čista‘ kozmetika gomila sranja. Što je čisto? Imam alergiju na sve to. Shvaćam zašto ljudi koriste tu riječ jer ih asocira na prekrasne slike čistoće, ali ja je nikad ne bih upotrijebila. Jezik je stvarno važan. Posao koji radimo godinama je stvaran i sada je podložan razvodnjavanju zbog ovakvih marketinških trikova", objašnjava Stella.

Njezini proizvodi nisu samo veganski i cruelty-free, već su duboko ukorijenjeni u prirodi - izrađeni od 99 posto sastojaka prirodnog podrijetla, dolaze u ekološkoj ambalaži s mogućnost refilla.

Linker
26. travanj 2024 17:54