Kiehl’s Since 1851

U Splitu otvorena legendarna njujorška ljekarna

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška ljekarna i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose otvorio je svoja vrata i u Splitu. Nakon prve trgovine otvorene krajem prošle godine u Arena Centru Zagreb i druge otvorene u travnju ove godine u City Center one West, Kiehl’s se preselio na obalu, točnije u City Center one Split.

Kiehl’sovo klasično nasljeđe i posvećenost kupcu u srži su svakog proizvoda i usluge u 165. godine dugoj povijesti tvrtke – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do unutarnjeg uređenja lokalnih dućana, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama.

U svim Kiehl’s prodavaonicama načela klasične ljekarne protkana su modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima tvrtke u njujorškoj četvrti East Village. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posjetitelji bivaju uvučeni u dugu povijest i ekscentričan karakter tvrtke: posvuda se mogu vidjeti tragovi duge tradicije branda, uključujući fotografije originalne lokacije glavne trgovine u New Yorku, obitelji osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Povijesni elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce koji mogu vidjeti i Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”. Ne postoje dvije u potpunosti jednake trgovine, tako je i u slučaju dvije trgovine u Zagrebu te najnovije trgovine u Splitu – sve odišu Kiehl’sovom bogatom ljekarničkom tradicijom.

Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodajnog prostora, Kiehl’s Since 1851 ostaje vjeran svojem nasljeđu i u pogledu vrhunske razine usluge koju nudi kupcima u više od 54 zemalja širom svijeta (među kojima je i Hrvatska), 150 samostalnih prodavaonica te na 760 prodajnih mjesta. Svaki je član Kiehl’sovog prodajnog osoblja upoznat s načinom usluživanja kupaca koji promiče tvrtka te je, uz poznavanje sastojaka formula i ljekarničke tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s individualnim potrebama kupaca.

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u Splitu promicati inicijativa “isprobajte prije kupnje”, pokrenuta još prije 50 godina u glavnoj Kiehl’s prodavaonici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši vjerne obožavatelje.

Linker
20. travanj 2024 02:04