Jennifer Aniston najavila je novitete, a nije dugo trebalo da američki mediji povežu njezine natuknice i shvate da holivudska zvijezda pokreće vlastiti brend kozmetike. Istu fotografiju s modnog snimanja, na kojoj se vidi njena bujna plava kosa osvanula je i na njenom profilu, ali i na tek pokrenutom pod imenom - LolaVie.
Za sve one koji još sumnjaju da je riječ o novom celebrity brandu, dobro će doći informacija kako je Jennifer Aniston podnijela zahtjev za zaštitom imena "LolaVie" kao svog brenda u kategoriji proizvoda za njegu lica, tijela i kose još u srpnju 2019.
Davne 2010. Jen je izbavila svoj parfem istog imena - LolaVie - za što je objasnila da znači ‘smijanje životu‘. Kasnije je naglo promijenila ime parfema u “Jennifer Aniston”, zbog imena sličnog brenda, piše Page Six. "To je dugačka priča, a iskreno i preosobna za pričanje, ali ima posebno značenje", kazala je tada o imenu od kojeg nije odustala.
Zna što je dobro
Prema prvoj objavi Instagram profila novog brenda, više bismo trebali očekivati u srijedu, 8. rujna. Iako je 52-godišnja zvijezda "Prijatelja" dosta tajnovita, na stranicama budućeg brenda može se vidjeti bambus u epruvetama s vodom, limun i zrnca u epruveti. Ispod imena na službenoj stranici stoje i riječi "Prirodno Ti". Što god Jennifer bude prodavala bit će vjerojatno zdravo i organski.
Prema dokumentima do kojih je Page Six došao, ime LolaVie zaštićeno je za područja njege lica i tijela, gelova za tuširanje, svijeća te njege kose.
Glumica koja je paralelno s karijerom na malim i velikim ekranima, gradila i imidž gurua za iznimno zdrav način života, što svojim izgledom i vitalnošću i dokazuje, vjerojatno neće imati problema s lansiranjem vlastitih proizvoda iz svijeta kozmetike. Bez obzira na to što mnoge slavne glumice, pjevačice i modeli izbacuju osobne brendove kozmetike gotovo na dnevnoj bazi.
Tako su se ranije ove godine Hailey Baldwin i Ariane Grande pridružile poznatim ‘kozmetičarkama‘ - Gwyneth Paltrow, Rihanni, Jennifer Lopez, Seleni Gomez, Kylie Jenner i mnogim drugima.