XPUSMC / Backgrid UK / Profimedia
OKREĆE SE DRUGIM STVARIMA

Nakon 12 godina ostavlja svoje make-up carstvo: 'Ne mogu se baš svemu maksimalno posvetiti'

Nakon što je godinama vodila uspješan veganski beauty brend, Kat von D odlučila ga je prodati kako bi se posvetila odgoju svoga sina i ostalim projektima. No, brend će i dalje postojati samo pod drugim imenom.

Tattoo umjetnica Kat von D (37) prije 12 godina pokrenula je istoimeni beauty brend koji se vrlo brzo popeo na sam beauty vrh zbog privlačnih proizvoda velike pigmentiranosti te veganskog i cruelty free pristupa. No, Kat von D shvatila je kako više nema vremena voditi brend i prodala je njegove dionice kompaniji Kendo s kojom surađuje posljednjih 11 godina.

Vijest je podijelila s fanovima u dugačkoj objavi na Instagramu, otkrivši da se povlači jer se želi fokusirati na odgoj svog 13-mjesečnog sina Leafara sa suprugom Rafaelom Reyesom i neke druge projekte.

"Prošla godina donijela mi je mnoge promjene. Kao što mnogi znate, rodila sam svog predivnog sina, pokrenula vegansku kolekciju cipela te ću na proljeće izdati album, koji će biti popraćen turnejom. Prije sam mislila kako mogu balansirati između svega, uključujući i svoju make-up liniju, no shvatila sam da se ne mogu svemu maksimalno posvetiti. To mi je teško priznati jer sam uvijek govorila da mogu baš sve, ali mislim da nije loša stvar ako priznamo da imamo granice", napisala je Kat.

U objavi je dodala kako ova odluka nije bila laka, ali željela je da njezin brend bude još bolji i jači, što će i biti pod Kendovom palicom, a dobit će i rebranding. Kako je navela, KatVonD Beauty će se u narednim mjesecima preimenovati u KvD Vegan Beauty. Na kraju se zahvalila fanovima i svima koji su je podržavali sve ove godine.

Kat Von D book
Kat Von D 'Go Big or Go Home' book signing, Philadelphia, America - 20 Apr 2013, Image: 233758471, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: MediaPunch / Shutterstock Editorial / Profimedia
MediaPunch / Shutterstock Editorial / Profimedia

"Hvala svima koji su podržavali moju viziju o brendu koji zagovara empatiju, istinsku umjetnost i propitkuje ideale moderne ljepote s kojima se nikada nisam mogla povezati. Uspjela sam stvoriti liniju make-upa kako bi outsideri poput mene imali svoje mjesto u beauty svijetu", poručila je Kat.

Linker
19. travanj 2024 19:32