brend ambasadorica

Glazbena diva postala ambasadorica jednog od najpoznatijih svjetskih kozmetičkih brendova

Čak je 50 godina prošlo otkako su braća Jonas i Robert af Jochnick pokrenula Oriflame, kompaniju koja je i danas vjerna svom izvornom konceptu: prodaji kozmetičkih proizvoda inspiriranih švedskom prirodom i poduzetničkom kulturom.

Povodom obilježavanja 50 obljetnice rada švedske kozmetičke kuće, u Zagrebu je predstavljeno novo zaštitno lice brenda - zagrebačka glazbena diva Nina Badrić koja će u narednih godinu dana krasiti naslovnice Oriflameovih kataloga.

"Lijepa je stvar kada vas velike kompanije prepoznaju kao savršenog partnera. Surađujem s vrhunskim brendovima i sretna sam što u meni pronalaze kvalitetu ravnu sebi. Oriflame je velika svjetska kompanija čije proizvode koristim dugi niz godina. Utoliko je moja sreća bila veća kada su me pozvali na suradnju i odabrali za brend ambasadoricu. Zaista sam ponosna." - izjavila je pjevačica čiji se entuzijazam, posvećenost poslu i obožavateljima te neodoljiva karizma u potpunosti poklapaju s vrijednostima koje zastupa ovaj švedski brend.

Osim što su se imali priliku družiti s glazbenicom i doznati koji su njezini omiljeni Oriflame proizvodi, uzvanici su uživali u koncertu, slavljeničkoj torti te se prisjetili nekih od najpopularnijih Oriflame proizvoda svih vremena kao što su Giordani Gold kuglice za nijansiranje, univerzalni balzam prodan u više od 30 milijuna primjeraka te legendarne The ONE 5 u 1 WonderLash maskare u koji se netko zaljubi svake četiri sekunde.

Ana Mihalić

Linker
25. travanj 2024 19:23