iStock
"SPORI POKRET"

3 savjeta kako ćete sačuvati energiju u svakodnevnom životu

Sigurno ste čuli izreku "žuri polako", ali jeste li ikada pomislili kako se odražava na Vaš život? Naše društvo ne zna živjeti drugačije: spavamo manje, konzumiramo prerađenu hranu, razdražljivi smo i hodamo 10% brže od normalne brzine prije 20 godina.

Tom neprestanom žurbom ugrožavamo zdravlje: pogoršava se razina kortizola u našem krvotoku, a on je glavni čimbenik koji doprinosi bolestima povezanim sa stresom. Mnoga klinička ispitivanja potvrđuju da kad usporimo smanjujemo opasnost od visokog krvnog tlaka i pretilosti, imamo bolje odnose i živimo duže. Dakle, nema razloga da ne usporite, a ako još ne znate kako - donosimo vam tri ideje zahvaljujući kojima će vam dan biti ispunjen energijom.

Jutro

Istraživanje Tajlandskog medicinskog udruženja otkrilo je da je promišljena meditacija učinkovita u smanjenju kortizola dok istovremeno potiče pozitivne hormone poput serotonina. Uzmite si pauzu prije odlaska na posao, sjednite, zatvorite oči i koncentrirajte se samo na Vaše prirodno disanje 10 minuta. Pustite misli da lete: pratite ih, ali se ne zamarajte njima. Ne požurujte Vaš režim njege kože, pazite da je koža u potpunosti očišćena, hidratizirana i zaštićena za dan koji je pred nama.

Sredina dana

Pojedite vani, po mogućnosti u parku. Uživajte u okusima i teksturi hrane za bolju probavu i izbjegavajte prejedanje. Živite u trenutku i ne dozvoljavajte beznačajnim ljutnjama da Vas preuzmu - usporite, kontrolirajte udisanje i sjetite se koliko ste bili smireni kad ste jutros meditirali.

Večer

Sat vremena prije spavanja isključite mobitel, TV, kompjuter itd. Uživajte u uspavljujućem biljnom čaju, smirite se uz najmilije. Napunite um i tijelo za sljedeći dan: rano lijeganje uz dobru knjigu, dobra noćna hidratantna njega nakon čišćenja i kapljica lavandinog ulja koje uklanja stres na Vašem jastuku.

Više o "sporom starenju" čitajte u specijalu "Vichy Slow Age"!

Linker
10. kolovoz 2022 05:39