ŽIVOPISNA KAMPANJA

Lancome predstavio zabavnu suradnju s proizvođačem igračaka, a u glavnoj ulozi je Lily Collins

Nova ograničena linija namijenjena je mladim kineskim potrošačima, kojima je posljednjih godina omiljeni hobi sakupljanje luksuznih kolekcionarskih igračaka marke Bearbrick.

Francuski kozmetički brend Lancome nedavno je udružio snage s proizvođačem kolekcionarskih igračaka Bearbrick u zaigranoj limitiranoj kampanji namijenjenoj mladim kineskim potrošačima.

PopularnI Bearbrick medvjedić u ovoj je suradnji prekriven tragovima crvenog ruža te crtežima srca i Lancomeove kultne ruže. Slogan suradnje je "Call me Happy" ("Zovi me sretnom"), a kolaboracija uključuje tri poklon kutije s kultnim Lancome proizvodima oslikanima živopisnim printom.

U ulozi globalne ambasadorice našla se zvijezda Netflixovog serijala "Emily in Paris" Lily Collins, koja je Lancomovo zaštitno lice posljednjih devet godina. Suradnju reklamiraju i kineske pjevačke zvijezde, a interes za kolaboraciju potvrdila je i činjenica da je hashtag "LancomeXBearbrick" na kineskoj društvenoj mreži Weibo više od 61 milijuna pregleda, piše Dao Insights.

Inače, sakupljanje uvoznih igračaka postalo je vrlo popularan hobi među kineskom mladeži. Trend je započeo 2019. kada su kineske slavne osobe počele obožavateljima prodavati vlastite Bearbrick igračke, što je dodatno povećalo popularnost brenda. U 2020. godini je cijena kolekcionarskih igračaka porasla je između 30 i 50%.

Sve više ljudi kupuje ove luksuzne igračke zbog njihove ekskluzivnosti i visoke vrijednosti, a mnogi očekuju kako će ih jednog dana moći prodati po višoj cijeni i zaraditi. Trend su prihvatile i modne kuće poput Chanela, a s Bearbrickom su surađivali brojni kineski umjetnici.

Linker
18. travanj 2024 17:22