.
Zdravlje prije svega

Kozmetički brendovi u službi ženskih grudi, i zato ih volimo

Brojne kuće uključile su se u obilježavanje međunarodnog mjeseca svjesnosti o raku dojke čiji je simbol - ružičasta vrpca. Bojom koja podiže raspoloženje i samopouzdanje potaknimo žene na redovite samopreglede!

Brojne kuće uključile su se u obilježavanje međunarodnog mjeseca svjesnosti o raku dojke čiji je simbol - ružičasta vrpca. Bojom koja podiže raspoloženje i samopouzdanje potaknimo žene na redovite samopreglede!

Listopad, međunarodni mjesec svjesnosti o raku dojke, tradicionalno je započeo u znaku ružičaste vrpce. Taj simbol snage i solidarnosti podsjeća na to da ne smijemo zaboraviti koliko su važni redoviti samopregledi i liječničke kontrole zdravlja dojki, kao i sveobuhvatna podrška ženama koje se suočavaju s opakom bolešću.

image

Zendaya za Valentino

PRESS

U podizanje javne svijesti o značaju ranog otkrivanja i liječenja raka dojke uključili su se mnogi brendovi iz domene ljepote i zdravlja. Primjerice, u suradnji s udrugama za pomoć ženama oboljelim od raka Europa Donna Hrvatska i Nismo same, tijekom listopada tvrtka Salvus provodi kampanju "Snaga je u nama" donirajući udio od prodaje vitaminsko-mineralnog pripravka Solgar za osnaživanje kože, kose i noktiju. Na borbu protiv raka dojke tradicionalno pozivaju i brojni kozmetički brendovi. U to ime "poružičastile" su drogerije dm gdje se mogu pronaći posebno označeni proizvodi koji sudjeluju u prikupljanju sredstava za rad udruge P.I.N.K. - life čija je misija smanjiti broj osoba oboljelih od malignih bolesti, povećati postotak izlječenja te poboljšati njihovu kvalitetu života. Među ostalima, u akciju je uključena Biobaza s kolekcijom Pink Spirit Red Poppy kojom odaje počast svim ženama u borbi s rakom dojke. Kozmetičku podršku dobila je i Udruga žena oboljelih i liječenih od raka SVE za NJU - brendovi Afrodita i Dr. Organic tijekom listopada odvajaju udio od prodaje svojih proizvoda za pomoć udruzi.

image

Advanced Night Repair noćni serum brenda Estee Lauder, u posebnom izdanju u sklopu kampanje za borbu protiv raka dojke

PRESS
image

Od svake kupnje proizvoda iz Biobazine kolekcije Pink Spirit Red Poppy jedna kuna se izdvaja za udrugu P.I.N.K.-life

BIOBAZA

Korporacije Estée Lauder i Avon, tradicionalni svjetski predvodnici u "ružičastim" akcijama, predstavile su pak vlastita prigodna izdanja... Osim što je prepun proizvoda koji pozivaju na brigu o sebi i očuvanje zdravlja, "ružičasti" listopad ujedno je podsjetnik na moćan utjecaj boje koja pršti pozitivnom energijom. Istraživanja pokazuju da ružičasta nije samo "slatka" nego ima snažan karakter. Institut za boje Pantone, koji već više od pola stoljeća diktira kolorističke trendove, opisuje ružičastu kao hrabru i vitalnu boju koja potiče samopouzdanje, povezuje ljude i daje snagu za suočavanje sa stresnom svakodnevicom.

image

Valentino

ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PRO ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PRO
image

CHANEL Joues Contraste rumenilo

PRESS

U svijetu ljepote ružičasta oduševljava sva osjetila, od toga da unosi vedrinu u rituale njege i parfimiranja do izražajnih ruževa, rumenila, sjenila, lakova za nokte... Stoga se slobodno "predozirajte" divnim nijansama u rasponu od pastelnih do glamurozne magenta ružičaste.

image

GIVENCHY Prisme Libre Blush rumenilo

PRESS
image

Juicy Couture Petals please miris

PRESS

Evo nekoliko trikova:

  • Izražajne ružičaste nijanse na usnama lijepo izgledaju bez oštrih linija, tako da se ruž doima lagano ‘zamagljenim‘.
  • Usne će izgledati osobito sočno s ružičastim sjajilom ili balzamom u nježnoj nijansi.
  • Veliki je hit ružičasto sjenilo, naneseno preko cijelog kapka i potom ‘izblendano‘ da izgleda mekano. Nanosite li sjenilo uokolo cijelog oka, pazite da ne dobijete umoran izgled. To možete izbjeći tako da uokvirite oči maskarom i olovkom.
  • Ten možete osvježiti svijetloružičastim highlighterom (dovoljna je već vrlo mala količina).
  • Pri odabiru ružičastog rumenila treba paziti da bude ‘toplije‘ ili ‘hladnije‘, u skladu s podtonom kože. Najjednostavnije ga je odrediti tako da pogledate kakve su vam boje vene na rukama - ako su zelenkaste, koža ima topli podton; ako su plavkaste - hladni podton. Pri nanošenju rumenila pridržavajte se načela manje je više. Vizažisti preporučuju da treba započeti na najdebljem dijelu jagodice i lagano ‘blendati‘ uokolo. Nanosite li rumenilo ispod jagodične kosti, tako biste mogli vizualno "spustiti" lice, stoga je bolje ‘blendati‘ prema gore, odnosno prema oku.
  • Želite li prikriti podočnjake, iskušajte korektor u ružičastoj nijansi. Naime, ružičasti pigment odlično neutralizira neželjene tamne tonove ispod očiju.
Linker
26. travanj 2024 00:13