Kraljice boho stila

Upoznajte Zimmermann, brend koji slavi ženstvenost i eleganciju

Iako su sestre Nicky i Simone Zimmermann svoj modni brend osnovale prije tri desetljeća, tek su posljednjih godina ostvarile svjetsku slavu, postavši prve dame boho stila.

Premda na pariškom tjednu mode sudjeluju najpoznatije modne kuće, na prezentacijama za sljedeće proljeće i ljeto najviše pažnje privukla je kolekcija australskog Zimmermanna, debitanta na toj tradicionalnoj modnoj manifestaciji u francuskoj prijestolnici.

image

Kreacija za proljeće i ljeto 2023.

X/AVALON/PROFIMEDIA

Brend koji su 1991. u Sidneyju osnovale sestre Nicky i Simone postao je poznat po romantičnim haljinama te glamuroznim kupaćim kostimima po relativno pristupačnim cijenama (od nekoliko stotina do par tisuća eura), a neke od klijentica su im glumica Katie Holmes, manekenka Kendall Jenner, poduzetnica Nicky Hilton Rothschild i pjevačica Beyoncé, koja je njihove haljine nosila na crvenom tepihu i u videospotu “Formation”... No, najveću ulogu u populariziranju brenda imale su njihove sunarodnjakinje, poznate holivudske glumice Margot Robbie, Naomi Watts i Rose Byrne koje su redovito na svim internacionalnim događanjima nosile njihove kreacije.

image

Prepoznatljivost brenda - romantični kroj i cvjetni uzorak

COURTESY VIA PIXELFORMULA

Stoga su prvo postale poznate u Americi, pa su posljednjih deset godina kolekcije predstavljale na tjednu mode u New Yorku. No, sada se žele proširiti i na europsko tržište.

‘‘Spremne smo za sljedeći veliki korak u karijeri‘‘, rekla je Nicky, koja je karijeru počela krajem osamdesetih kao studentica dizajna, šivajući odjeću u očevoj garaži i prodajući je na lokalnoj tržnici u Sidneyju, gdje je mogla iz prve ruke doznati što žene žele i traže od odjeće. Sestra Simone joj se pridružila koju godinu kasnije kad je brend i službeno osnovan, a sada vodi pariški ured koji su otvorile prije tri godine kao uvod u prodor na zahtjevno zapadnoeuropsko tržište. Sestre će uskoro otvoriti dućan u Firenzi, a do kraja 2023. i u drugim gradovima.

image

Volani su glavni krojački element

JACK DREDD/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA
image

Saten je, uz čipku i šifon, dominantna tkanina kolekcije

JONATHAN PACIULLO/SIPA PRESS

‘‘Trenutačno smo koncentrirane na tržište u Francuskoj i Italiji jer oni diktiraju europsku modu‘‘, rekla je Simone, koja je u brendu zadužena za promociju i vizualni identitet kolekcija, dok je Nicky posvećena samo i isključivo kreiranju.

Ono što su predstavile pred zahtjevnom pariškom publikom su dugačke voluminozne haljine s cvjetnim printom prepoznatljivim za brend, mini haljine s prugastim uzorcima, kombinezoni obojeni batik tehnikom, a osim svilenog šifona, satena i kukičane čipke, tipičnih za njihov rad, koristile su i futurističku metalik kožu te reljefno pletivo od perlica.

Linker
04. travanj 2024 15:40