Domaći brand XD Xenia Design predstavio je mjere XD zaštite kojima je cilj očuvati radna mjesta u tekstilnoj industriji.
Već poznata capsule linija MICAKATAPEPA, nastala 2006. godine, dobila je novo osvježenje prilagođeno novonastaloj aktualnoj situaciji.
“Uvijek postoji pozitivan i šaljiv način razmišljanja i djelovanja. MICAKATAPEPA brine o našim kupcima, ali i našim zaposlenicima te partnerima. Govorite lokalno, djelujte globalno” - poručuje Ksenija Vrbanić.
Akcent je na živom međimurskom govoru, pretežno ruralnog područja koji je i glavna inspiracija za natpise na majicama. Nerazumljivost i šaljivost izaziva čuđenje kod onih koji prepoznaju, a i ne prepoznaju značenje.
Kampanja je snimljena na XD zaposlenicima kako bi vam približili lica koja dugi niz godina stoje iza izrade vaše odjeće, a sve s ciljem prikazivanja transparentnog djelovanja unutar zajednice. Sve je snimljeno na lokaciji XD dizajn centra, smještenog usred šume u Međimurju.
Specifični izrazi ove sezone prilagođeni su novonastaloj aktualnoj situaciji: Fkrej (makni se), Brni Se i Didi (okreni se i otiđi) te Nejdi Name (ne dolazi blizu) kao nove mjere XD zaštite dostupne su na službenom Xenia Design web shopu.
A tu je i nešto za muškarce...
Čitajte i:
- Nova limitirana kolekcija domaće dizajnerice ima sve što vam je potrebno za dane kod kuće
- Osam veličanstvenih: Vodeća imena domaćeg dizajna govore o potezu za spas i planovima za budućnost
- Nova proljetna kolekcija poznatog domaćeg modnog dvojca zrači vedrinom, optimizmom i romantikom
- Vodeći svjetski dizajneri inspiraciju za novu sezonu pronašli su u doba kad minimalizam nije postojao
- Sjajan potez: Legendarni domaći brand daje svoj doprinos u borbi protiv koronavirusa
- I ovaj domaći brend uključio se u proizvodnju maski: 'Bitno je očuvati domaću industriju i radna mjesta'