Kim Kardashian i Kanye West koji malenu North već dugo odijevaju u gotovo isključivo custom made komade s vlastitim potpisom, u petak su lansirali liniju dječje odjeće pod nazivom "Kids".
Logotip brenda koji se sastoji od čovječuljaka koji tvore slova u imenu nacrtao je sam Kanye, a modeli, među kojima se nalazi i svilena haljinica te neodoljive bomberice u kratkom su roku gotovo u potpunosti rasprodani i to unatoč paprenim cijenama.
Za svilenu bombericu, stajliš će mame, primjerice, morati odvojiti vrtoglavih 240 dolara dok maskirna trenirka za klince, inspirirana Kanyeovom Yeezy kolekcijom, stoji 125 dolara.
Paralelno s lansiranjem linije, američki je reper izbrisao svoje račune na društvenim mrežama - navodno se radi o dizanju prašine kako bi njihov modni pothvat bolje zaživio, a s obzirom na trenutačnu potražnju, čini se da je pred glazbenikom i njegovom suprugom još jedan poslovni uspjeh.