SURADNJA

Donna Vekić u ‘novim vodama‘: Postala je ambasadorica popularne francuske marke vozila

Hrvatska tenisačica Donna Vekić (25) postala je brend ambasadorica Peugeota u Hrvatskoj. Uspješna Osječanka testirat će više modela francuskog proizvođača automobila, a prvi među njima je model 2008, suvremeni SUV nove generacije koji se ističe udobnošću, jedinstvenim stilom i suvremenom tehnologijom.

Peugeot aktivno surađuje s ključnim organizacijama i igračima u tenisu te je svakako jedan od najvidljivijih brendova automobila. Uz partnerstvo koje je imao s velikim teniskim organizacijama, Peugeot je partner s igračima tenisa, uključujući najpoznatijeg i najboljeg među njima, Novaka Đokovića.

image

Tenisačica Donna Vekić, novi Brand ambasador marke Peugeot, i Tomislav Miletić, direktor generalnog zastupnika za marke Peugeot, Citroën i DS Automobiles

FOTOGRAFIJE: PRESS

U skladu s tim, Peugeot se u Hrvatskoj odlučio na suradnju s hrvatskom tenisačicom Donnom Vekić kako bi ju podržao u osvajanju teniskog svjetskog vrha. Donna Vekić, poznata po visokoj motiviranosti, ciljevima i dobrim rezultatima, odlično se uklapa u strategiju marke Peugeot koja ju je na ovaj način odlučila podržati na svom putu prema sportskim uspjesima.

Čitajte i: Tenisačica Donna Vekić uoči OI predstavila svoj novi projekt: Spojila mirise Kopačkog rita i Francuske

- Iznimno sam sretna što ću surađivati s markom koja utjelovljuje vrhunski dizajn, kvalitetu i užitak u vožnji. Peugeot je prepoznao moju visoku ambiciju za daljnjim sportskim uspjesima i zahvalna sam što će mi na tom putu pružiti podršku. Vrijednosti o kojoj brinem kao sportašica i vlasnica privatnog branda DNNA poklapaju se s onima koje Peugeot naglašava kroz svoj brand. Veselim se svemu što nas očekuje – izjavila je tom prilikom Donna Vekić - izjavila je Donna Vekić preuzimajući ključeve Peugeota 2008.

image

Donna Vekić i Tomislav Miletić uoči potpisivanja ugovora

FOTOGRAFIJE: PRESS


- Odlučili smo se na suradnju s Donnom Vekić jer smatramo da ona najbolje predstavlja vrijednosti naše marke. Ona utjelovljuje na najbolji mogući način zahtjevnost, stav i emocije, a upravo su te vrijednosti marke Peugeot i njene bogate povijesti preko 210 godina – izjavio je na kraju Tomislav Miletić, direktor generalnog zastupnika za marke Peugeot, Citroën i DS Automobiles.

Linker
25. travanj 2024 09:40