Jeremy Allen White

 MERT ALAS/CALVIN KLEIN/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA
Od beara do grayja

Zgodni i multitalentirani: Jeremy Allen White i Jamie Dornan osvojili su i modni svijet

Marketinški stručnjaci pažljivo biraju tko će reklamirati proizvod njihovog brenda, a sve više luksuznih brendova za zaštitna lica bira slavne muškarce.

Marketinški stručnjaci pažljivo biraju tko će reklamirati proizvod njihovog brenda, a sve više luksuznih brendova za zaštitna lica bira slavne muškarce.

Čini se kako su modni brendovi gotovo uvijek koristili poznate filmske i glazbene zvijezde kao zaštitna lica svojih kampanja. Ipak, pri odabiru marketinški stručnjaci koji surađuju s modnim kućama ne odlučuju se preko noći za nekog od poznatih glumaca ili pjevača. Pažljivo analiziraju mnogo stvari prije no što se odluče za određenu zvijezdu. Gleda se sve - od stila, popularnosti pa do zarade koju su ostvarili prije angažiranja u kampanji te uklapa im se stil života u vrijednosti brenda.

image
MERT ALAS/CALVIN KLEIN/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

Stoga mnoge nije iznenadilo što je Calvin Klein za svoju novu kampanju muškog donjeg rublja, angažirao američkog glumca Jeremyja Allena Whitea. Kampanja je gotovo instant postala viralni hit. U samo nekoliko dana fotografije, ali i video preplavili su društvene mreže, ali i medije. Činilo se kako svi imaju svoje mišljenje o Jeremyju. Zgodan, talentiran i sa savršeno isklesanim tijelom prvenstveno se proslavio ulogama u serijama. Španjolski Loewe čini se također razmišlja na sličan način. Naime, oni nisu angažirali Jeremyja, već jednog od najzgodnijih glumaca današnjice Jamiea Dornana koji je nedavno postao i globalni ambasador brenda. No, Jeremy i Jamie nisu jedini, ovi su slavni frajeri nedavno iskoristili popularnost, izgled i ime i snimili modne kampanje.

Jeremy Allen White za Calvin Klein

Tridesetdvogodišnji glumac Jeremy Allen White proslavio se kao Lip Gallagher u humorističnoj seriji "Besramnici", a karijeru je nastavio uspješno graditi kao kuhar Carmen "Carmy" Berzatto u hit seriji "The Bear", koja je osvojila kritiku i publiku. Upravo mu je ta uloga ove godine donijela prestižnu nagradu Zlatni globus za najboljeg televizijskog glumca u mjuziklu ili komediji.

Baš zbog uspješne karijere i markantnog izgleda ne iznenađuje da je Jeremy postao novo lice kampanje za donje rublje Calvin Klein. White je pozirao u rodnom New Yorku, a snimio ga je fotograf Mert Alas. Osim odličnih fotografija, Klein je izbacio i video reklamu koja je postala hit na društvenim mrežama, pogotovo scena u kojoj Jeremy skida majicu i hlače. Inače Calvin Klein je poznat po provokativnim kampanjama, a neka od poznatih lica s kojima su surađivali su i Brooke Shields, Justin i Hailey Bieber te Mark Wahlberg.

Jamie Dornan za Loewe

Prije nego što je stekao slavu kao Christian Grey u filmovima "Pedeset nijansi sive", 41-godišnji irski glumac bavio se modelingom. U ranim 2000-im nosio je kreacije za brendove Aquascutum, Hugo Boss i Armani. Kao i Jeremy, Dornan je bio lice kampanje za Calvin Klein, a partnerice tada bile poznate dame, među kojima su bile ruski model Natalia Vodianova, britanski model Kate Moss i američka glumica Eva Mendes. Iako je u intervjuima nedavno istaknuo kako je mrzio modeling jer ne voli da ga se fotografira, ipak toliko ne iznenađuje što je u srpnju postao zaštitno lice kampanje za jesensku kolekciju španjolskog brenda Loewe. Naime, zgodan glumac sa zanosnim očima godinama je već na glasu kao jedan od najatraktivnijih i najbolje odjevenih muškaraca iz svijeta filma.

Pozirao je u Loewe muškoj kolekciji za jesen 2023., a zgodni glumac je za potrebe kampanje pustio bradu, koja je oduševila njegove obožavateljice. Suradnja je očito dobro prošla jer su nedavno objavili i novu kampanju pod nazivom Lunar New Year u kojem su ponovno angažirali glumca te objavili kako njihova suradnja ide na novu razinu. "Dobrodošao u obitelj Loewe. Glumac Jamie Dornan pridružio nam se kao globalni ambasador brenda", objavili su.

Damson Idris za Tommy Hilfiger

Tridesetdvogodišnji britanski glumac Damson Idris proslavio se ulogom u kriminalističkoj dramskoj seriji "Bijelo" i u Netflixovom SF filmu "S druge strane ograde". A nedavno je snimio i novi film gdje glumi uz slavnog Brada Pitta. U središtu priče su vozači Formule 1 i uzbudljive međunarodne utrke. Još nije potvrđeno kako će se film zvati, no nagađa se kako bi mogao biti "Apex" te je trenutačno u postprodukciji.

Stoga su uspjesi u karijeri, zanosan osmjeh i zgodno tijelo vjerojatno bili dovoljni da Idris postane zaštitno lice kampanje američkog brenda Tommy Hilfiger. U kampanji je nosio casual modne komade kaputa i kožne jakne koji su inspirirani šezdesetim godinama prošlog stoljeća.

Jay Chou za Dior Man

Četrdesetčetverogodišnji pjevač Jay Chou je najpoznatiji glazbenik na Tajvanu. Glazbom se počeo baviti početkom 2000-ih, a u svojim pjesmama miješa žanrove rocka, repa, popa i R&B-a. Posebice se ističe po tome što zajedno kombinira tradicionalne kineske instrumente i zapadnjačke melodije. Osim što je glazbenik, 42-godišnjak se također bavi glumom i režijom. Najviše je poznat po ulogama u filmovima "Zeleni stršljen, gdje je glumio sa Sethom Rogenom, Cameron Diaz i Christophom Waltzom te "Majstori iluzije 2" - filmu koji je imao velika glumačka lica poput Woodyja Harrelsona, Marka Ruffala i Jessieja Eisenberga.

Upravo zbog sve veće glazbene popularnosti i odličnih uloga francuski brend Dior odlučio je da Jay postane ambasador za mušku kolekciju. "Jay utjelovljuje duh i unikatnost Diorovog stila", rekli su iz poznate modne kuće. Uz poznatog glazbenika ambasadori će također biti glumac Robert Pattinson, K-pop pjevač iz grupe BTS Jimin, nogometaš Kylian Mbappé, petorka iz glazbene K-pop skupine Tomorrow x together (TXT) i Pierre Casiraghi, unuk Grace Kelly.

Linker
17. studeni 2024 05:43