Jimmy Donaldson, 26-godišnji YouTuber ima više od 500 milijuna pratitelja, a karijeru je započeo sa samo 13 godina stvarajući sadržaj o video igrama.
Prestižan magazin Forbes objavio je listu 50 najuspješnijih kreatora sadržaja na društvenim mrežama za prošlu godinu. U posljednjih 12 mjeseci zaradili su ukupno 720 milijuna dolara, što je skok od 20 milijuna dolara u usporedbi s prošlom godinom. "Od 2023., Forbesovi kreatori dodali su više od 100 milijuna pratitelja svom ukupnom broju pa se tako sada mogu pohvaliti s preko 2.7 milijardi pratitelja na YouTubeu, TikToku i Instagramu", piše Forbes. Na njihovoj listi najuspješnijih tako su se našli Dhar Mann, Matt Rife, Charli D‘Amelio, blizanci Stokes, Dixie D‘Amelio, Mark Rober, Alex Cooper, Rhett i Link te Khaby Lame, dok je prvo mjesto uvjerljivo zauzeo MrBeast.
Riječ je o Jimmyju Donaldsonu, 26-godišnjem YouTuberu koji ima više od 500 milijuna pratitelja te ga to trenutačno čini najpraćenijim i najplaćenijim kreatorom na svijetu, s procijenjenom bruto zaradom od 85 milijuna dolara. Rođen je 1998. u Greenvilleu, gradu u Sjevernoj Karolini, a karijeru je započeo sa samo 13 godina stvarajući sadržaj o video igrama. Snimao se dok igra popularne igrice ‘Minecraft‘ i ‘Call of Duty‘, a kasnije je slavu stekao i zahvaljujući izazovima u kojima sudionici mogu osvojiti goleme novčane nagrade, a nerijetko organizira i humanitarne akcije u kojima pomaže siromašnima. Također je pokrenuo inicijative poput "Team Trees" i "Team Seas" u suradnji s organizacijama za zaštitu okoliša. “Team Trees” je pokrenuo 2019. s ciljem sadnje 20 milijuna stabala, dok je "Team Seas" organiziran kako bi se uklonilo 30 milijuna funti otpada iz mora i oceana.
Na scenu se "probio" 2017. videom u kojem broji do sto tisuća što je trajalo 40 sati, a kasnije je objavljivao snimke koje prikazuju ekstremne vratolomije, snimao je videa kako preživljava u spilji, ali i kako 100 dana provodi u bunkeru. Početkom godine jedan od takvih videa snimao je i u Hrvatskoj, točnije u Kuparima.
‘‘Preživio sam tjedan dana u napuštenom gradu", naslov je videa koji je na YouTubeu dosad skupio nevjerojatnih 223 milijuna pregleda."Ovo je bio jedan od najtežih izazova koje smo ikada napravili", dodao je Mr. Beast u opisu videa.
U razrušenom hotelskom kompleksu u Kuparima s ekipom je živio i sve što im se tada događalo bilježio punih tjedan dana. Pritom je istražio sve što je od razrušenog kompleksa ostalo, a iskustvo mu se, kako je tada rekao, itekako zamjerilo.
"Kad je došao zadnji dan, samo nam je jedna stvar bila na pameti - napustiti ovo mjesto i nikada se više vratiti." Da stvar bude još gora, natjecatelji su se kod Dubrovnika tada otrovali nečistom vodom. Kao što to i inače biva, planetarna popularnost MrBeasta pomogla mu je da pokrene i brojne uspješne linije potrošačkih proizvoda - od odjeće, lanca virtualnih restorana pa sve do njegovih Feastable čokoladica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....