Pjevačica se veseli ljetu koje će provesti u Istri

Potpuna lakoća življenja

Pitali smo Franku Batelić kako zamišlja ljeto iz snova, je li odmor s djecom zapravo zamor i gdje će provesti godišnji

Popularna pjevačica podijelila je s nama svoje najdraže lokacije na Jadranu i otkrila nam omiljenu ljetnu beauty rutinu s njezinim proizvodima Frankly good.

Ljeto je više od godišnjeg doba, to je sasvim drugo, radosnije stanje uma i razdoblje godine u kojem svi živimo na nekoj drugoj frekvenciji, na kojoj je sve lakše, ljepše i opuštenije – konstatira pjevačica Franka Batelić, koju smo „uhvatili” prije odlaska na zasluženi odmor. Domaća pop zvijezda, koja je nedavno objavila duet s ToMom, sjajnu pjesmu "Da opet nađem te", nedavno se vratila iz Berlina kamo je otputovala na prvu utakmicu koju je Hrvatska odigrala na Europskom prvenstvu, jer je njezin suprug Vedran Ćorluka u stožeru naše nogometne reprezentacije.

"Željela sam da sin Viktor malo doživi cijelu atmosferu i uzbuđenje stadiona i tolikog broja navijača. Ovo je prvi put otkako se rodila naša Greta da Vedrana nema tako dug period, pa nam je sve pomalo čudno, ali nadoknadit ćemo to zajedničko obiteljsko vrijeme u kolovozu", otkrila nam je Franka. Za mnoge glazbenike ljeti je vrhunac radne sezone, pa tako i ona ima neke dogovorene nastupe, no većinu srpnja i kolovoza ipak je sačuvala za svoju obitelj i zasluženi odmor.

Nova kampanja brenda Frankly good

SREĆKO RUNDIĆ

"U ljetnom periodu uvijek se trudim balansirati posao i slobodno vrijeme jer su djeca mala i ne želim propustiti dragocjene ljetne trenutke s njima. Nastojim čim više vremena provesti u rodnoj Istri, a odmor s klincima je doista kategorija za sebe. Nazvala bih ga aktivnim odmorom u kojem rijetko kad imam vremena sjesti na ručnik jer su njih dvoje uvijek u nekoj akciji. Kao i sva djeca, najviše vole pijesak, kantice i brčkanje u plićaku, a Vedran i ja pokušavamo što više uživati u tim trenucima i prizorima, jer smo svjesni koliko je to vrijeme dragocjeno i koliko ćemo se jednog dana sa sjetom sjećati tih njihovih ljeta iz djetinjstva", kaže Franka.

Franka je za ovo ljeto lansirala i atraktivnu Frankly good torbu

SREĆKO RUNDIĆ

Iako inače nije tip koji će provesti čitav dan na jednom mjestu, jer voli istraživati nove lokacije, kroz smijeh dodaje da trenutno tiha, skrivena uvala i knjiga zvuče kao odmor iz snova, no naravno da uz dvoje male djece to nije baš izvedivo. Istra je, kaže, bila i ostala njezina omiljena destinacija za odmor i po tom je pitanju pravi lokalpatriot: obožava Rovinj u predsezoni kao i odmor na nekoj jedrilici, daleko od vreve i gomile turista, a dio godišnjeg odmora uvijek je rezerviran za posjet rodnom Rapcu,

"Rabac je moj rodni grad, tamo je cijela moja obitelj i jako volim iskoristiti svaki slobodan trenutak da ga posjetim. Uz zalazak sunca u svom Rapcu uvijek iznova pronađem onu malu Franku, neopterećenu obvezama i “odraslim” životom", kaže pjevačica. Zamolili smo je da podijeli s nama najljepše sekvence ljeta iz njezinog djetinjstva – po čemu ih pamti, kako mirišu, koji im je okus? „Okus pomidora iz bakinog vrta. Osjećaj slane kože i mokre kose. Prizor nas klinaca koji se bosonogi vraćamo s plaže direktno na igralište. Sjećanje na potpunu lakoću življenja. Neopterećenost, slobodu i neko drugačije vrijeme od današnjeg. Sporije i mirnije”, konstatira Franka, koja nam je prepričala i svoju dnevnu rutinu na odmoru.

Frankly good proizvodi bazirani su na kvalitetnim prirodnim sastojcima inspiriranima Istrom

SREĆKO RUNDIĆ

„ S djecom se kupamo ujutro i popodne, te izbjegavamo najjače sunce. Mislim da već godinama nisam legla na ležaljku i sunčala se, dobivanje boje najčešće odrađujem u hodu dok jurim za djecom”, konstatira kroz smijeh, otkrivajući i malu tajnu svog preplanulog tena - kožu maže mješavinom maslinovog ulja, mrkve i shea maslaca, koristi i kreme za sunčanje s spf faktorima te, naravno, proizvode svog beauty brenda Frankly good za koje dobiva same pohvale. „ Uložili smo uistinu puno truda, rada i znanja velikog broja ljudi u timu, kako bismo stvorili brend u koji vjerujem, na koji sam ponosna, a koji je baziran na kvalitetnim prirodnim sastojcima inspiriranim mojom rodnom Istrom”, kaže Franka, koja nam je otkrila svoju ljetnu beauty rutinu.

Pjevačica se veseli ljetu koje će provesti u Istri

Nova Frankly good kampanja

„Dotična glasi manje je više. Lice obavezno štitim kremom sa zaštitnim faktorom, a koristim i svoj Frankly good Smoother za usne, kao zaštitu od njihovog isušivanja nakon sunclanja. Ako uvečer izlazim negdje, a trebala bih se šminkati, ljeti volim koristiti Tinted lip therapy, koji ima zaštitu za usne i lijepo ih pigmentira, u dvije nijanse - rozoj i crvenoj – otkriva pjevačica koja ljeti preferira lagani make up. „Ljeti mi je dovoljan ruž ako želim malo boje, ali većinim se držim našeg smoothera i tinteda. Što se mirisa tiče, moj je ljetni favorit Chanel Chance”.

Franki je ljeto omiljeno godišnje doba

SREĆKO RUNDIĆ

Pjevačica nam je otkrila kako će dio ljeta ipak provesti radno jer ima na jesen stižu novi proizvodi brenda Frankly good. „Uz dobru organizaciju nadam se da će biti dovoljno vremena za sve, a po potrebi ću putovati iz Istre koja će nam i ove godine biti ljetna baza”, konstatira. A kako izgleda pakiranje za godišnji odmor s dvoje djece? „Prije sam nosila previše stvari za sebe, sad pak pretjerujem sa stvarima za djecu”, priznaje kroz smijeh i dodaje: „Za sebe pak nosim minimalno: dvije haljine, trapke i par bijelih majica/potkošulja. Te, naravno, moju Frankly good torbu u koju stane apsolutno sve - od ručnika za plažu do pelena, loptica, sunčanih naočala i ostalog. Tu sam torbu još zimus poželjela i sretna sam da smo je uspjeli proizvesti, i to u više boja. Mislim da je savršen dodatak za baš svaki moment na godišnjem – od odlaska na plažu do šetnje rivom. Moja je često puna knjiga jer stvarno volim čitati i tijekom ljetnih mjeseci kroz moje ruke prođe puno zanimljivog štiva. Prije odmora si dam truda i posebno pripremim literaturu koju ću ponijeti sa sobom. Ono što mi je najvažnije jest da me svaka knjiga koju pročitam na neki način inspirira”, kaže Franka koju smo za kraj pitali koja je njoj najljepša ljetna lokacija na kojoj je ikad bila. „Obožavam sve naše otoke, a posebno Vis!”.