UNOSAN POSAO

Od Instagrama do poslovnog carstva! Ovo su naši influenceri od kojih kupujemo badiće, trenirke, kuharice...

Od turističkih agencija, preko kuharica i vođenih treninga do badića i trenirki. Influenceri su svoj hobi vješto pretočili u posao, a mi smo izdvojili neke od najuspješnijih primjera.

U ne tako dalekoj prošlosti nitko nije ni sanjao da će se razvitkom društvenih mreža izroditi i novo zanimanje - influencer. Kao i sa svakom novinom, i ova je naišla na mnogo kritika. Mnogi "hejteri" i danas ih napadaju jer smatraju da promiču neradništvo, no njihova uloga je u svijetu društvenih mreža, marketinga, ali i naše svakodnevice, zaista neosporna. Ovo je posao s mnogo multitaskinga u kojem se vrti ozbiljan novac. Korak dalje u influencerskim karijerama je svakako pokretanje vlastitog biznisa, koji je srodan području kojim se bavite. Hrvatsko je tržište malo, no ako imate 50 tisuća plus pratitelja, lako ćete znati koja je vaša ciljana publika i što ona očekuje od vas. I zato - biznis ima odličnu startnu poziciju. Izdvojili smo Hrvatice i Hrvate koje su od vođenja vlastitih profila iz hobija napravili poslovno carstvo.

Tea Kravaršćan -Tramonto swimmwear

Promocija zdravog načina života kroz treninge i prehranu, ovoj je studentici ekonomije donijelo status jedne od najpopularnijih fitness influencerica u Hrvatskoj. Prošle je godine pokrenulo mini kampanju gdje je ljude motivirala na rano buđenje, a njezinim primjerom, ako je sudeći po podijeljenjim Instagram Storyjima, povele su se mnoge žene. Uz vođenje vlastitog profila, mlada Tea vodi ih još nekoliko, a uz suradnje s brendovima, prije četiri godine pokrenula je i vlastiti posao proizvodnje i prodaje badića. Tramonto swimmwear nastao je u komunikaciji s njezinim pratiteljicama.

“Nisam željela imati sportsku odjeću kao gotovo svaka fitness influencerica. Htjela sam imati nešto svoje, a da nije vezano uz fitness, nešto što ja volim, u čemu uživam - a to je taj morski vibe kojeg odašiljem i na svojem Instagram profilu”, objasnila je Tea. Prve godine je izbacila samo jedan model, a već iduće ih je bilo nekoliko. Trenutačno je u ponudi šest modela u dvije boje.

“Sve smišljam sama, inspiracija mi je svakodnevica, ali i slušam djevojke koje me prate. U komunikaciji s njima otkrivam koji su trendovi. Ove godine, primjerice, hit je otkrivanje guze, odnosno popularne su brazilke”, rekla nam je Tea.

image
Ovo ljeto u kolekciji ima šest badića u dvije boje.
Privatna arhiva

Martina Boss - Bosskini i treninzi

Hrvatska Pamela Reif. Samostalna i poduzetna Martina Boščić, poznatija kao Martina Boss, na našoj je sceni bila jedna od prvih fitness influencerica. Svoju eru na društvenim mrežama započela je prije sedam godina, a u tom je razdoblju pokrenula dva brenda - BossFit opremu za treniranje i Bosskini badiće. Najveći boom na društvenim mrežama imala je zahvaljujući pandemiji koronavirusa. Zatvaranje fitness centara, donijelo je Martini novu poslovnu ideju. Prvotno je na Instagram liveu besplatno držala treninge, a sad to naplaćuje. Interes za Boss Live Challenge, izazov od 15 live treninga u četiri tjedna je fenomenalan, a zadovoljni klijenti stalno joj šalju poruke u DM. Iskrena je, otvoreno govori o motivaciji za trening koje, kaže, ponekad nedostaje svima, ali i njoj, a otvoreno govori i o junk foodu, kojeg ima i na njezinom meniju. Najnoviji projekt joj je kolekcija badića, a za Gloria.hr govorila je i o tome.

Čitajte i: Pravo fitness carstvo! Martina Boss izdala novu kolekciju badića, otkrila nam je da je neke modele rasprodala u jednom danu

"Ovogodišnja kolekcija je slična, ali i totalno različita od prethodnih. Sličnosti su jednostavnost modela i neupitna kvaliteta materijala. A razlika je u raznovrsnosti printeva kojih ove godine ne nedostaje", objasnila nam je Martina te dodala kako su neki modeli rasprodani već prvi dan!

image
Martina Boss model je za svoje badiće.
PRIVATNI AUTOR

Sanja Miljac - Kuharica i studio za fotografiranje

Food influencerica iz Virovitice Sanja Miljac na svom blogu Domaćica sebe je opisala ovako: “Život mi se poslagao tako da sanjam snove za koje sam mislila da nikad neću sanjati”. U svojim dvadesetima, kad je pokrenuta priču oko bloga, nije znala ispeći kruh, skuhati grah, napraviti biskvit za kolač. Uz majku i svekrvu je učila kuhati i pritom otkrivala stare bakine recepte. Istaknula je kako biti food blogerica ujedno znači biti i fotografkinja, autorica na društvenim mrežama, pisac, kuharica… Njezin Instagram profil odiše bojama i već sami pogled na njega sugerira vam na to da zavirite i u svoju kuhinju. Buhtle, salenjaci, zimnice, keksići, sve to uklopila je i u svoju prvu kuharicu “Iz života domaćice”. Unutra je sažela stare bakine recepte i tradicionalna hrvatska jela s naglaskom na slastice. Sanja je na svome Instagramu najavila i novu kuharicu. Putem je osnovala i Doma studio, koji nudi obiteljsko fotografiranje te fotografiranje za razne brendove.

Klaudija Kelemović - modni brend Clu

Zagrebačka vizažistica Klaudija Kelemović, na društvenim mrežama poznatija kao Clo Up svoj je hobi također pretvorila u posao. Zaljubljenost u beauty svijet iznjedrila joj je poslovnu ideju o brendu “Clu”. Iako je prošla pandemijska godina za mnoge poslove bila rizična, mlada poduzetnica odlučila je riskrirati i s prijateljicom izbacija liniju trenirki. Ovo su ljeto izbacile i trenirke za ljeto u ružičastoj, mint i bijeloj boji.

image
Klaudija kao model za Clu trenirke.
INSTAGRAM

Mateja Sučević - brend The92 edit

Kako talent pretvoriti u posao? To najbolje zna Mateja Sučević, umjetnica, digitalna ilustratorica i influencerica koja je osnovala brend “The92edit”. Na svome Instagramu svakodnevno dijeli modne kombinacije i statmente iz svoga stana kojeg je sama uređivala. Što se tiče ilustratorskog posla, surađivala je s brendovima poput Adidasa, City Centra, Forea, a crtala i za brojne influencerice i domaće brendove. Prošle godine otvorila je i web shop gdje se njezine ilustracije mogu kupiti po pristupačnim cijenama. Inače je zaposlena u bankarskoj industriji.

Kristijan Iličić i Andrea Trgovčević - travel agencija i modni brend

Na putu provede otprilike 300 dana godišnje, posjetio je 75 zemalja, sve snima i dijeli sa svojim pratiteljima na društvenim mrežama, a u cijelu priču je uključio i dugogodišnju djevojku Andreu Trgovčević. Najpoznatiji hrvatski travel bloger Kristijan Iličić vlasnik je agnecije za digitalni marketing i video produkciju, a nedavno je otvorio i svoju turističku agenciju Nomadik Travel. Ne smatra se tipičnim avanturistom, posjetio je gotovo sve kutke ove zemlje, a sad želi potaknuti i ostale da izađu iz svoje comfort zone tako da se odvaže na putovanje s njim. Trenutačno putuje i na terenu testira rute koje će potencijalno nuditi u svojoj putničkoj agencije.

Njegova suputnica i influencerica Andrea Trgovčević također ne miruje. Prošle je godine s Petrom Perkov i ona osnovala brend odjeće, odnosno Twnty-Twnty. Budući da je prošle godine putovala manje nego inače, svu energiju je usmjerila na kreiranje modnog brenda trenirki, u koje smo svi uskočili na nekoliko mjeseci. Ovo je ljeto izbacila i novu kolekciju ljetnih satenskih kompleta, kao i bicki.

Linker
18. travanj 2024 21:34