INSTAGRAM/BSTNSTORE
pogledajte i hit reklamu

Nema onoga tko ne želi ove tenisice! Potez njemačkog giganta oduševio sve

Slavna imena koji su nakon toga ostvarili još impresivnije karijere poput Tonija Kukoča, Dine Rađa, Velimira Perasovića i Gorana Sobina dobili su kolekciju inspiriranu njihovom nevjerojatnom pričom o uspjehu.

Slavna imena koji su nakon toga ostvarili još impresivnije karijere poput Tonija Kukoča, Dine Rađa, Velimira Perasovića i Gorana Sobina dobili su kolekciju inspiriranu njihovom nevjerojatnom pričom o uspjehu.

"Meni je to velika čast i ponos i ponavljam da eto jedan tako veliki gigant odaje priznanje jednom klubu, jednom gradu, jednoj državi. Meni je to jednostavno fenomenalno", rekao je popularni bivši košarkaš Dino Rađa koji je stvarao tu povijest.

U čast 75. obljetnice osnutka splitskog košarkaškog kluba Jugoplastika (danas KK Split) Adidas je u suradnji s njemačkim BSTN Storeom izbacio niske i visoke tenisice u limitiranom izdanju.

image
Tenisice koje žele svi za svoju braću, sinove, žene...
INSTAGRAM/BSTNSTORE

Slavni žuti ispisali su se zlatnim slovima kao trostruki prvaci Europe. Poznati brend odlučio je oživjeti sjećanje na Jugoplastiku kao nositelja kvalitete europske košarke krajem osamdesetih i početkom devedesetih.

"Prvo sam mislio da nije to netko napravio sam za sebe, onako bez veze. Međutim, onda su mi počele dolaziti more poruka i pitanja 'gdje mogu kupiti'. Nisam imao pojma", kazao je kroz suze Dino Rađa koji je dodao da svoje originalne više ne čuva.

"Ja sam sve moje stvari koje sam imao prvo držao u kući, napravio sam sebi u podrumu nekakav svoj muzej i onda sam na kraju to sve predao Muzeju sporta u Splitu, osim jednog malog dijela koji se nalazi u Springfieldu u Americi, neka ljudi gledaju koga zanima. Da stoji to kod mene kući, nema smisla", zaključio je Rađa koji je u ožujku ove godine predstavio dokumentarac o tom nezaboravnom vremenu istinskog šampiona.

"Deset puta sam ga do sada pogledao i deset puta sam zaplakao. Znači da je pogođena žica," govorio je Dino.

Nedavno je kolekcija dobila i reklamu koja na šaljiv način slavi filozofiju košarkaša s ovih prostora. U glavnoj ulozi je Paško, visoki frajer kojem sve ide do ruke, a kad ne ide, onda beštima... Radi se, jasno, o Paški Tomiuć, član je trofejne generacije Jugoplastike. Trostruki europski prvak s "Jugoplajom" sjajno u reklami pokazuje kako se u vremenu stare škole ponašao prvak Europe s Balkana.

Tako Paško prije treninga riješi velike ćevape s lukom i ajvarom, ali na terenu mu to ništa ne smeta, nego trpa iz svih pozicija. Kada pak promaši, slijede sočne psovke.

Slavni klub se zvao Jugoplastika, i to po bivšoj splitskoj tvornici koja je godišnje proizvodila 4,5 milijuna sportskih torbi za Adidas. Tako se njemački gigant ovako klanja i svom nekad važnom partneru.

Linker
15. studeni 2024 04:37