DAR-MAR NA NOVOJ TV

Nakon paljbe kritika Nova TV pomaknula termin ‘Bogu iza nogu‘ i vraća nove nastavke stare serije

Ocjenom 1,6 gledatelji su ocijenili seriju ‘Bogu iza nogu‘ na IMDb-u, a loše kritike i gledanost vjerojatno su razlog zašto je serija dobila novi termin.

Jedan od jesenskih aduta Nove TV, serija 'Bogu iza nogu' najavljivana kao humoristična serija redatelja Dražena Žarkovića koja će gledatelje nasmijati do suza, s emitiranjem je započela 12. rujna svaki radni dan u prime timeu, no nakon samo tri tjedna došlo je do promjene u rasporedu nakon niza negativnih komentara gledatelja kojima je televizija zasuta. Iako su s te televizije odmah nakon kritika istaknuli kako je gledanost iznimno visoka, Nova TV u taj termin vraća nastavke serije 'Dar Mar' koja je prošle sezone polučila, čini se, bolje rezultate.

Upravo su gledatelji već prvoga dana prikazivanja serije 'Bogu iza nogu', čiju glumačku ekipu čine poznata lica poput Slavka Sobina, Mirne Medaković Stepinac i Filipa Juričića, sasuli paljbu kritika na istu, istaknuvši kako im 'vrijeđa inteligenciju'.

Premda opisana kao serija koja prati niz živopisnih likova, posebno ambicioznog gradonačelnika koji vrijeme provodi pecajući i svećenika koji se bori s iskušenjima koje mu donosi život iz imaginarnog mjesta Gornji dol te njihove avanture koje će gledatelje nasmijavati do suza zbog brojnih urnebesnih zapleta, ako je suditi po komentarima, ona je daleko od urnebesne.

Znate li kojim se serijama Kolinda Grabar-Kitarović opuštala tijekom mandata? Mogli biste se iznenaditi

„Zar se ovako nešto može uopće snimiti? Ovo je glupost.... Nikad loše serije nije bilo.....Ne znam kako su glumci pristali snimati ovako nešto? Ako je suditi po prvoj epizodi reklame su najbolji dio serije....Baš sam se razočarala, ovo je gore i od Dar Mara.....Užas od glume i scenarija...Očekivali smo seriju poput Na granici ili Kud puklo da puklo, ovo je gore i od Dar Mara... Ovo je loše, opskurno i jadno.... Serija je dno dna. Jeste li je pogledali prije puštanja u program? Sramota da tako nešto uopće možete snimati?....Nikad lošiju domaću seriju nisam gledao”, samo je dio komentara.

Suradnja s ocem! Janko Popović Volarić i njegov sin David rade zajedno

Stoga je vodstvo Nove TV odlučilo da će se sporna serija emitirati se samo subotom u 20.15 i to u duploj dozi, dok će se u njezin dosadašnji termin vratiti druga sezona 'Dar Mara'.

S Nove TV naknadno su nam objasnili kako nije riječ o lošoj gledanosti (iako je manja od serije koju vraćaju) već da je serija zamišljena kao sitcom koji je snimljen u samo 30 nastavaka pa se kao takav bolje uklapa u subotnji raspored. Navode da je to razlog promjene termina, kao i novi nastavci serije Dar Mar.

11. travanj 2024 12:40