Umjetno stvorena kulisa u pepeljastom tonu i efekt "skrivanja" naglasili su naziv kolekcije i vječitu žensku potragu za idealnom haljinom. Tko se sve uključio u potragu i kako je proteklo snimanje nove kampanje, otkrio nam je Ivan Alduk, uoči lansiranja.
Recite mi nešto više o vašoj novoj kolekciji za koju je ovih dana snimljena kampanja?
Kolekcija "Hide&Seek" se sastoji od preko 45 modela i mislim da je riječ o najvećoj kolekciji s Alduk potpisom do sada. Osim klasične svečane mode koja se bazira na kratkim, koktel i dugim haljinama, ovaj put smo naglasak stavili i na dnevni dio kolekcije koji je izrađen od finog viskoznog pletiva. Tunike, haljine, majice, topovi, jakne i hlače će se izvrsno uklopiti i u dnevni stajling naših vjernih, ali i novih klijentica. Večernje i koktel haljine ovog puta dolaze i u modernoj midi dužini. Crno, tamno plavo, bordo, rozo i puder su osnovne boje koje prevladavaju u novoj kolekciji, a posebnost je i čipka s kožnim i laserski vezenim ornamentima koji izvrsno dočaravaju zimsko razdoblje. Kolekcija je jedan estetski nastavak na moj dizajnerski rukopis, ali s mnogo novih elemenata kojima se iznimno veselimo jer su neočekivani, svježi, kreativni a opet vrlo Alduk. Sam naziv kolekcije i kampanje ja baziran na vječnoj potrazi žene za onom savršenom haljinom koja se vrlo često pretvori u igru skrivača, a ja vjerujem da mi s našim modelima u ALDUK Showroomu u Zagrebu ili na našoj web stranici www.alduk.hr u tome možemo mnogo pomoći.
Kako je proteklo snimanje?
Za kampanju je zaslužan mladi, ali iznimno talentirani fotograf Franjo Matković s kojim je uvijek zadovoljstvo raditi. Njegova estetika izvrsno prikazuje modernost i unikatnost mog dizajnerskog potpisa pa se izvrsno nadopunjujemo. Svijetlija i pomalo zimska kulisa izvrsno je akcentirala modele, siluete i teksturu kolekcije, a mladi modeli Mirjam i Arijana iz Talia agencije su doista izvrsno odradile snimanje te vjerujem da će se pojaviti u još nekim našim projektima. Uhodani tim, kao što su edukatorice za kosu Jasmina Salo i Tea Martina Kraševac Furlan iz Keune Akademije te make-up artistica Mihaela Dodić, su dodatno ovo snimanje kampanje učinile uspješnim.
Ponovno ste surađivali sa stručnjacima iz Keune Akademije. Kako je došlo do suradnje?
Naša uspješna suradnja traje već tri godine i njihova potpora u Alduk projketima je iznimno bitna i velika. Harmonija cjelokupnog looka i estetike koju želimo prezentirati ovisi o cijelom timu s kojim surađujem stoga je vrhunsko znanje u oblikovanju kose i stvaranju modernih frizura iznimno bitno za ovakva snimanje. Uvijek je dobro imati Keune stručnjake u studiju!
Kako se njihova ideja uklopila u vašu modnu viziju?
Ideje se bruse na zajedničkom sastanku, a prije samog snimanja se dogovaraju svi detalji. Ovaj put smo htjeli imati što prirodniji make -up i frizure stoga je cijelokupan look pomalo nenametljiv, prirodan i svjež. Ta jednostavnost se izvrsno uklopila u posebnost ove modne kampanje.
Koji nas noviteti očekuju za nadolazeću jesen/zimu?
Naša nova kolekcija sadrži mnogo novosti, a jedna od njih je udobno pletivo nosivo u raznim prilikama. Pomalo chic modeli koje je lako kombinirati i koji se lako iz tunike pretvaraju u elegantnu haljinu. Uz to smo se poigrali modelima hlača mrkva kroja koji su kombinirani uz topove i korzete rađene po principu unikatnosti i visoke mode. Nove tkanine, čipke, bogata tekstura ali i kontrasti u bojama ili tkaninama daju jedan novi i svježi prizvuk cijeloj kolekciji.