
Kod Beyoncé nije samo važno "što", nego i "kako" pa je njezina pomno stilizirana fotografija s kojom objavljuje sretnu vijest ne samo postala najlajkanija Instagram objava uopće, već je i potaknula brojne rasprave – od toga zašto je fotografija objavljena baš 1. veljače do toga zašto glazbenica na njoj ima veo i koji je točno razlog što nema upareno donje rublje. Iako bi se moglo učiniti da su takva pitanja i internetske rasprave obično pretjerivanje i rezultat dokonih umova, kada je Beyoncé u pitanju one itekako imaju rezona budući da ona društvene mreže koristi mudro i promišljeno i njezine objave nikada nisu samo ono što se vidi na prvi pogled već kriju dublju i ozbiljniju simboliku.
Prema nekim teorijama prvi dan veljače odabran je jer je to mjesec koji se u Sjedinjenim Američkim Državama obilježava kao mjesec afro-američke povijesti, a Beyoncé je poznata aktivistica za rasnu jednakost. Kada je u pitanju veo, najšire je rasprostranjena teorija da bi on trebao prizvati vizualnu asocijaciju na Djevicu Mariju, a koliko god poigravanje religijskim motivima bilo uobičajeno u svijetu pop-glazbe i šoubiznisa, kada to čini Beyoncé, najveća od najvećih, stvari su ipak mrvicu ozbiljnije. Želi li ona time sugerirati da je prerasla status kraljice i da je spremna biti – boginjom? I zbog čega je ona uopće toliko velika, popularna i važna, zašto cijeli svijet prati svaki njezin korak?

Iako kod tih razina industrije zabave "core business" ponekad prestane biti najvažniji, kod Beyoncé to nije slučaj, kod nje je glazba i dalje u prvom planu. Za početak, ona ima svu silu hitova i to ne samo po kriterijima radijskih postaja, već i po kriterijima publike. Ljudi vole njezine pjesme, a nerijetko je riječ o pravim himnama – pjesmama u kojima se mnoge žene prepoznaju i koje im pomažu da budu snažnije. Usto, ona se nije ukopala u jedan žanr i nastavila prebivati u sigurnoj zoni ostatak svoje karijere. Da, činjenica je da je ona sjajna pop-pjevačica, ali je i mnogo više od toga. R&B, funk, doo-wop, electro: gotovo da nema stila u kojem se nije okušala i maestralno ga savladala. Balade i živahne plesne pjesme, sve joj pristaje jednako dobro, u svemu je sjajna.
-->
Beyoncé nije samo izvođačica, ona je sama napisala većinu svojih pjesama ili je barem bila koautorica, a postupno je rasla i njezina uloga u produkciji. Konačni proizvod je uvijek ono što ona sama želi, a ne nešto što želi netko drugi. Poznata je kao radoholičarka koja provodi mnogo vremena u studiju i na probama i zato je finalni proizvod uvijek vrhunski, vodi se računa o svakom detalju. Isto se može reći i za njezine nastupe uživo koji su pomno osmišljeni i precizno razrađeni.

Uz glazbu, ona nikada nije zanemarivala vizualni aspekt vlastite pojave. Štoviše, ono po čemu je postala poznata u posljednjih nekoliko godina jest dodavanje vizualne komponente pop-glazbi. Njezina posljednja dva albuma, "Beyoncé" iz 2013. i "Lemonade" iz 2016. su vizualni albumi, prvi je za svaku pjesmu imao pripadajući kratki film koji je trebao prenositi različite koncepte, a drugi je objavljen kao jednosatni film koji je imao ekskluzivnu premijeru na kanalu HBO. Oba albuma su ustvari konceptualna djela na kojima progovara o temama koje su joj važne, od majčinstva do feminizma.
Oduvijek je shvaćala koliko vizuali mogu pojačati dojam koji ostavlja glazba, a njezini posljednji albumi samo su nadgradnja te činjenice. Njezini spotovi uvijek su bili prava mala remek-djela, a njezine plesne pokrete teško je nadmašiti ili imitirati. Uvijek je bila vrsna plesačica i to je posebno pokazivala na pozornici. Bez obzira na to voljeli njezinu glazbu ili ne, njezini nastupi uživo su odlična zabava – ona može fantastično pjevati i plesati cijelu noć, a svaki put kada se presvuče na pozornicu izađe u još nevjerojatnijem izdanju.
-->
Na stranu vizuali njezinih albuma i nastupa, i ona sama izgleda fantastično. Njezin izgled je vrijedan divljenja, ali tu nije riječ samo o ljepoti, već i o široj svijesti o tome kako se pokazati u kojoj situaciji. Njezina majka Tina Knowles bila je kozmetičarka i modna dizajnerica i od nje je Beyoncé naslijedila vrhunsko razumijevanje šminke, uređivanja kose i pristupa odjeći te stvaranju osobnog stila. Ona je u samo jednom videu sposobna promijeniti nekoliko različitih lookova i izgledati potpuno besprijekorno u svakoj od tih modnih uloga.
Govorimo li o marketingu i promociji, i na tom je području Beyoncé napravila odličan posao. Sve konce drži u svojim rukama i kritičari ni mediji (koji je ionako vole) ne mogu ugroziti njezinu poziciju. Njezini se fanovi ubrajaju među najodanije, kako na društvenim mrežama tako i u stvarnom životu, a jedino se fanovi Taylor Swift i Lady Gage po fanatizmu i odanosti mogu mjeriti s njezinima.

Zahvaljujući fanatičnoj sljedbi može si dopustiti poigravanje i eksperimentiranje s novim načinima samopromocije. Njezin pretposljednji album "Beyoncé" objavljen je bez najave ili promocije. Samo se pojavio na iTunesima i postao vruća priča idućeg jutra. I svejedno je postao broj jedan! Slična stvar se dogodila s albumom "Lemonade". To se pokazalo ne samo dobrim poslovnim potezom jer se uštedi dosta novca na marketingu, već i utjecajnom praksom koju su slijedili mnogi, od Kendricka Lamara do J.Colea.

Beyoncé uvijek zna kako natjerati ljude da govore o njoj i zna da je to najvažnije. Zna kako ostati u središtu pozornosti. Od albuma "Lemonade" i rasprave o njemu na Twitteru pa sve do bračnih problema i nastupa na Super Bowlu i, sada, trudnoće i spektakularnog nastupa na dodjeli Grammyja, uvijek je znala na pravi način i u pravo vrijeme plasirati teme i informacije o kojima će se raspravljati.
Uvijek je dijelom kontroverzna, ali najčešće kod nje prevladava element iznenađenja. Svi se uvijek pitaju što će novo smisliti i rezultat rijetko razočara. Za razliku od mnogo ljudi koji na društvene mreže stavljaju sve detalje svoga postojanja, ona mudro dozira i nikada ne možete predvidjeti njezin idući potez.
-->
Jedan od takvih neočekivanih poteza bila je i objava o trudnoći, objava koja je, nakon mjeseci ružnih govora i negativnih emocija u predsjedničkoj kampanji, konačno ujedinila Amerikance oko jedne pozitivne vijesti. Beyoncé ne bi bila Beyoncé da oko vlastite trudnoće nije napravila festival, spektakl najvećih razmjera. Iako, ona je samo objavila fotografiju, obožavatelji i mediji su odradili sve ostalo.

Voljeli vi njezinu glazbu ili ne, njezin status pop-ikone i više je nego zaslužen. Čini se da ne može povući pogrešan potez, a svaki pravi koji povuče dobro je osmišljen i nije slučajan. Svaki komadić njezinog uspjeha je pametno dirigiran od njezine mladosti, a svoje je kraljevstvo nastavila uspješno graditi i kao odrasla osoba. Pozitivnim i moćnim porukama osnažila je milijune djevojaka i žena i istina je da svijet šoubiznisa možda ima nekoliko princeza, ali kraljica je samo jedna.