U prvoj listi ikad, Forbes je obuhvatio one koji su najutjecajniji u beauty i fitness svijetu te uređenju interijera, ali nove ljestvice će objavljivati tijekom godine: moda stiže u rujnu, putovanja u lipnju, a hrana u prosincu...
Iz svake od kategorije odabrali su po 10 influencera, a njih 30 imaju ukupno 250 milijuna pratitelja. Prema izvješću kreiranom s tvrtkama Captiv8 i Traackr, koje pomno prate zbivanja na društvenim mrežama, oni koji imaju sedam milijuna pratitelja ili više na YouTubeu mogu zaraditi do 300 tisuća dolara po objavi. Najbolji influenceri mogu "okrenuti" 187 tisuća dolara za objavu na Facebooku, odnosno 150 tisuća na Instagramu. Čak i oni koji su na dnu ljestvice, s otprilike 100 tisuća pratitelja, mogu zaraditi do 5 tisuća dolara po jednoj objavi.
U sve to nisu uračunate knjige koje pišu, modne linije, aplikacije i brojni drugi brendovi koje pokreću zahvaljujući popularnosti koju su stekli. Primjerice, Kayla Itsines je sa svojom aplikacijom "Sweat with Kayla" zaradila 17 milijuna dolara samo u 2016. godini, a Michelle Phan je suvlasnica kozmetičkog brenda Ipsy čija je vrijednost procijenjena na 500 milijuna dolara u 2015. godini.
Pogledajte neke od najvećih imena iz beauty i fitness područja koja vladaju društvenim mrežama.