U prvih 48 sati kampanja je dostigla iznos od 2,2 milijuna dolara, a samo je objava na Instagramu zaslužna za 96 tisuća dolara.
Prva modna kampanja nekad najpoznatije pripravnice u Bijeloj kući, Monice Lewinsky, postigla je neočekivani uspjeh. Prema istraživanjima Launchmetricsa, poznate platforme za analizu tržišta, kampanja "You‘ve Got The Power" u samo je 48 sati od lansiranja zaradila čak 2,2 milijuna dolara. Od tog iznosa, za 96 tisuća dolara zaslužna je Instagram objava modnog brenda Reformation iz Los Angelesa, s kojim je aktivistica i spisateljica udružila snage. "Ovdje smo kako bismo vas podsjetili da imate moć", piše na profilu brenda uz nekoliko fotografija Lewinsky.
Kroz ovu je suradnju brend, inače poznat po ekološki osviještenom i društveno odgovornom poslovanju, predstavio svoju novu poslovnu odjevnu liniju, a Lewinsky je pritom pozvala građane da glasaju na predsjedničkim izborima. "Glas je najmoćniji instrument demokracije. A ove godine ulozi su posebno visoki zbog frustracije birača i apatije koja prijeti značajnim utjecajem na odaziv", rekla je 50-godišnjakinja u priopćenju koje prenosi People. Ovom pothvatu pridružila se i neprofitna organizacija Vote.org, koja pruža informacije američkim biračima o izborima, registraciji, prijavama za glasanje i to kako bi pozvali glasače da se pokrenu i u studenom ove godine, glasaju za promjene.
Lewinsky je prvi put u politički svijet ušla kao pripravnica u Bijeloj kući, a u tom je periodu njezina ljubavna afera s predsjednikom Billom Clintonom izazvala veliku medijsku pozornost. Nakon ovog skandala, koji se zbio krajem 90-ih, često je govorila o problemu zlostavljanja na internetu, a na društvenim je mrežama i u svojim tekstovima za magazin Vanity Fair otvoreno govorila o važnosti glasovanja. Upravo ju je njezina politička aktivnost učinila idealnom kandidatkinjom za spomenutu kampanju.
"Ona je pravi Reformationov arhetip: pametna, zabavna, seksi, utjelovljenje onoga što zovemo prigrliti svoju moć. Također je bilo jako uzbudljivo, s kreativnog stajališta surađivati s njom u njezinoj prvoj modnoj kampanji. Htjeli smo stvoriti nešto svježe i emotivno, ali vrlo vjerno onome što je predstavlja kao žena", rekla je Lauren Caris Cohan, kreativna direktorica Reformation za Harper‘s Bazaar.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....