Nekoliko videa kojima se suptilno rugaju Seleni Gomez (barem su obožavatelji tako zaključili) u ogromnoj su mjeri utjecale na popularnost kraljica Instagrama, ali i na njihove beauty brendove koji iz dana u dan gube obožavatelje.
Netrpeljivosti između Selene Gomez i Hailey Bieber traju još od 2010. godine, a iako su djevojke u međuvremenu izgladile stvari, pa i objavile fotografiju kojom potvrđuju svoje prijateljstvo, posljednja TikTok drama koja traje nekoliko dana upućuje na suprotno. Ono na što Hailey Bieber možda nije računala jest to da će se prepucavanje sa Selenom negativno odraziti na poslovanje njezinog beauty brenda, a upravo to joj se dogodilo. Isto se dogodilo i Kylie Jenner koja se našla u ovoj drami.
Kako je sve krenulo? Početkom siječnja ove godine, Selena se našla na udaru kritika i bodyshaminga, nakon što je snimljena u kupaćem kostimu na odmoru u Meksiku. Hailey Bieber, Kendall Jenner i Justine Skye tada su objavili TikTok video na kojem koriste zvučni filter kojim se suptilno rugaju Seleni. Hailey je kasnije obrisala sporni video, no snimke istog nastavile su se širiti društvenim mrežama, a korisnici društvenih mreža komentirali su kako je Hailey "mean girl".
"Ok je, ne obazirem se na takve komentare. Budite dobri prema svima!", tada je komentirala Selena i u videu koji je objavila dala je pratiteljima do znanja da ona nije supermodel i ne treba tako niti izgledati. U međuvremenu, pjevačica je postala najpraćenija osoba na Instagramu te je s trona svrgnula dotadašnju kraljicu ove društvene mreže - Kylie Jenner. A nakon što je za nekoliko dana Selena objavila fotografiju obrva koje je slučajno previše laminirala, Kylie Jenner objavila je fotografiju na kojoj je preko svojih obrva ispisala "ovo je greška??", a zatim i screenshot videopoziva s Hailey na kojem su im zumirane obrve.
TikTok su nakon toga preplavili komentari koji Kylie i Hailey prozivaju djetinjastima i zlima, a iako su komentirale da objavama nisu ciljale na Selenu Gomez, nitko im nije povjerovao. Selena je nakon toga najavila da uzima predah od društvenih mreža i isključila se s TikToka - no na Instagramu je prikupila čak osam milijuna novih pratitelja. Kylie Jenner s druge strane, u nekoliko dana izgubila je oko milijun pratitelja, slično kao i Hailey, a pao je i broj onih koji prate njihove beauty brendove. Rhode Beauty, kojeg je pokrenula Bieber, trenutno je na oko 650 tisuća pratitelja, nakon što je imao milijunske brojke i slovio za omiljeni "clean girl" kozmetički brend. K tome - u komentarima njihovih brendova redaju se komentari podrške za Selenu i njezin beauty brend Rare Beauty. Ona poznata da je "svaki PR dobar PR" u ovom slučaju nije se pokazala istinitom za prozvane nove "mean girls" interneta, no tek ćemo vidjeti u kojoj mjeri će se cijela ova drama odraziti na njihovo poslovanje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....