Okrenula novi list

Amber Heard ne mari za kritike. Glumica započela novi život u Madridu

Proljetos se otkrilo da zvijezda franšize ‘Aquaman‘ s kćeri Oonagh živi u Europi, sviđa joj se što je domaći jedva zamjećuju i zasad se ne planira vratiti u Ameriku.

Dojmovi s kontroverznog otvaranja ovogodišnjeg Filmskog festivala u Cannesu još se nisu slegli jer na društvenim mrežama žene i dalje prozivaju šefa filmske smotre, Thierryja Frémauxa, zbog odluke da baš povratnički film otvori najraskošniju europsku filmsku svečanost. Baš zato, mnogi su se zapitali što o tome misli Amber Heard, gdje se nalazi?

Odgovor dolazi iz Madrida, kamo se bivša supruga Johnnyja Deppa preselila s dvogodišnjom kćeri Oonagh i sudeći po nedavnim fotografijama, snimljenim tijekom posjeta sajmu knjiga u španjolskoj prijestolnici, zvijezda franšize "Aquaman" uživa u životu. Nije komentirala nedavne događanje na francuskoj rivijeri, no njezino pojavljivanje prošle nedjelje, na mjestu gdje postoji veća vjerojatnost da ju netko snimi, umalo se poklopilo s nedavnom premijerom povijesnog spektakla "Jeanne du Barry" u kojem Depp tumači glavnu mušku ulogu, francuskog kralja Louisa XV. Nasmiješena, ležerno odjevena 37-godišnja glumica, razgledavala je s prijateljicom štandove s knjigama, a kako rođena Teksašanka vrlo dobro vlada španjolskim, jezična barijera joj nije problem. Štoviše, nosila je tri platnene torbe pune knjiga i izgledala kao da nema niti jednu brigu osim popunjavanja kućne biblioteke, piše People.

Tijekom posljednjih mjesec dana nekoliko puta viđena je u Madridu, stoga se smatra da se već neko vrijeme nalazi u tom gradu. Prije godinu dana, kada je početkom lipnja sud u Virginiji donio presudu u korist njezinog muža koji ju je tužio zbog klevete, doznalo se da glumica jedva čeka napustiti Ameriku sa svojom kćeri. Razočarana i tužna zbog izgubljene parnice, zaputila se odmah nakon izricanja presude na odmor u Hamptonse. Već u rujnu 2022. pojavila se u Palma de Mallorci. Od tada, čini se, trajno boravi u Španjolskoj, piše Page Six.

Novi život s kćeri u Madridu

305SHOCK/KADENA/PROFIMEDIA

Cijelu prošlu zimu trajali su pregovori njezinog odvjetničkog tima s Joelle Rich, pravnom zastupnicom i Deppovom djevojkom. Zbog isplate dosuđene odštete od 10,5 milijuna dolara (koliko Amber Heard nije imala), američki mediji već su tada pisali o tome da se glumica s kćeri preselila u Španjolsku. Isto su tvrdili i prošlog prosinca, kada je dogovoreno je da će bivšem platiti tek milijun dolara, a on će ih donirati u nekoliko dobrotvornih organizacija. Potvrdio je to u travnju ove godine izvor za Page Six. Izjavio je kako je "nakon suđenja jedva dočekala napustiti SAD sa svojom kćeri. U Španjolskoj ima mnogo više privatnosti". Amber je potom zamijećena kako trči ulicama Madrida, bila je i u jednom izlasku, ali domaći je više - manje puštaju na miru - što joj zasad odgovara.

"Suđenje je za nju bilo i više nego stresno, a ona je samo htjela početi ispočetka, izvan domovine. Bila je iscrpljena i razočarana zbog presude", objasnila je medijima osoba bliska glumici.

Tuga zbog presude izrečene 1.lipnja prošle godine, sada je iza nje.

SHUTTERSTOCK

No, presuda je sada iza nje. Navodno ima ponude za nova snimanja, a dok ne odluči što i kako, toliko potreban mir pronašla je u Europi. Gradi novi život, sve što ju je prije opterećivalo, zbog čega je toliko plakala na sudu, ogorčena borba u sudnici i otkrivene kontroverze iz razdoblja dok je bila u braku s holivudskim glumcem, zbog kojih zacijelo nije ponosna na sebe, za nju su prošlo svršeno vrijeme. Sada je mama prekrasne djevojčice što je neopisivo usrećuje i vjeruje da je pred njom sretnije životno razdoblje. "Ima novu energiju i usredotočena je na stvari koje voli," zaključio je izvor blizak glumici.

18. travanj 2024 21:35