Upoznajte Meštra: proizvode za muškarace koji žele pravu njegu svoje kože

U trećoj epizodi projekta “Startaj Hrvatska”, kompanije SPAR Hrvatska i Nove TV, upoznali smo majku i sina iz Podstrane pokraj Splita. Tea Bogdan i Mario Goreta zajedno su stvorili proizvode na radost svih muškaraca koji žele pravu njegu svoje kože. Uputili su se u poduzetničke vode s jednim ciljem - biti inovativni i drugačiji od ostalih na tržištu zasićenom ženskom kozmetikom. I počeli su raditi mušku kozmetiku. Spajanjem obiteljskog i poslovnog života stvorili su odnos koji veže iskustvo i mladost, oprez i upornost, iz kojih je rođen Meštar. Brend u kojem su htjeli da se prepoznaje svaki muškarac, priča je o ljepoti i njezi, te lokalnom identitetu. Počeli su s pivskim sapunima za pranje brade i suhim uljem za bradu, no prateći trendove barberinga i konzultirajući se s profesionalnim brijačima Tea i Mario odlučili su proširiti asortiman. Dugo su testirali sastojke da bi finalizirali formulu i dobili idealan proizvod – losion poslije brijanja i kremu za lice, koji će imati blagodati za kožu.

image

promo

MILJENKO HEGEDIĆ

Kozmetika Meštar sadrži pomno izbalansirane, prirodne, aktivne sastojke koji pridonose dubinskoj hidrataciji, obnovi i njezi kože lica. Pomažu očuvati svjež i blistav ten zahvaljujući blagom djelovanju bez alkohola. Svi sastojci ove muške kozmetike isključivo su prirodnog podrijetla, bez sintetskih mirisa, da bi za kožu nakon brijanja bili ugodni.

Tea Bogdan i Mario Goreta sastavom Meštra odaju poštovanje podneblju u kojem žive i tradiciji kojoj pripadaju. Mirisi imaju note Dalmacije, a izgled proizvoda prikazuje nostalgične motive gradova, flore i faune, s obrisom modernosti u liku bradonje. I imenima proizvoda neraskidivo su vezani uz Dalmaciju. Krema za muškarce Picigin, Losion poslije brijanja Picigin, Losion poslije brijanja Bagulina i Losion poslije brijanja Balatura u ponudi su u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. S njima se lako može poistovjetiti svaki muškarac, neovisno o tome koji će miris odabrati. Poduzetni majka i sin ističu da bi svaki muškarac s osjetljivom kožom nakon brijanja, koji pazi na sebe, Meštra trebao koristiti.

image

promo

MILJENKO HEGEDIĆ

Linije mirisa Meštar sudjeluju u projektu “Startaj Hrvatska” i mogu postati HIT proizvod 2022. godine, a priče o svim kandidatima možete pratiti nedjeljom od 16 sati na programu Nove TV.

Linker
24. travanj 2024 08:55