SPAR

U prvoj emisiji u sklopu projekta „Startaj Hrvatska” Goran Čipčić predstavio obiteljsku formulu njege kože - Zorinu mast

Obitelj Čipčić iz Dugopolja generacijama čuva recepturu za izradu Zorine masti od prirodnih sastojaka uzgojenih i pripremljenih kod lokalnih, domaćih proizvođača i prerađivača s područja Dalmacije. Bazga, maslinovo i kantarionovo ulje za regeneraciju, obnovu i hidrataciju kože, pčelinji vosak koji na koži formira zaštitnu barijeru i pomaže u njezinoj obnovi, sastojci su Zorine masti koja ima blagotvoran učinak na kožu.

SPAR

Zbog svog posebnog djelovanja, Zorina mast je i izvrstan saveznik u zacjeljivanju opekotina. Koži daje svježinu i vraća prirodni tonus i namijenjena je svim tipovima kože, zbog čega izvrsno funkcionira i kao dio univerzalne njege. Učinkovita je i u tretiranju osjetljive dječje kože te njezi nepokretnih osoba treće životne dobi. Usto, Zorina mast ne sadrži konzervanse, umjetna bojila niti mirise, a naziv je dobila po baki Zori koja je sačuvala njezin način izrade.

Zorinu mast možete kupiti u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Zahvaljujući podršci stručnog tima SPAR-a Hrvatska, koji ga je prepoznao već na samome početku i vjerovao u njegovu poduzetničku viziju, mladi student ekonomije Goran Čipčić uspio je pokrenuti svoj startup i pripremiti Zorinu mast za police velikog trgovačkog lanca.

SPAR

Goran je jedan od osmero kandidata projekta „Startaj Hrvatska” koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV s ciljem pomaganja poduzetnicima i startupovima s inovativnim idejama da plasiraju svoje proizvode na police SPAR i INTERSPAR trgovina. „Imao sam gomilu pitanja oko pokretanja startupa na koja nisam znao odgovor i upravo u tom dijelu mi je SPAR Hrvatska najviše pomogao. Junaci ne odustaju nakon prve prepreke, a uz SPAR Hrvatska sam svoj život promijenio zauvijek – nabolje”, poručio je Goran.

SPAR Hrvatska tamo mu je pomogao u prikupljanju dokumentacije za otvaranje obrta, uspostavljanju procesa proizvodnje te kontroli kvalitete kako bi proizvod prošao sve analize i dobio potrebne certifikate. Također, Goran je naučio i kako odabrati odgovarajuću ambalažu, što proizvod mora imati da bi zadovoljio sve zakonske regulative, kako voditi poslovanje uz dostavnice, otpremnice i fakture te brojne druge neophodne informacije.

SPAR

Goran Čipčić nije jedini koji se na ovakav iskorak odlučio uz pomoć SPAR-a Hrvatska. Naime, još je sedam inovativnih hrvatskih poduzetnika i startupova dobilo jedinstvenu priliku plasirati svoje proizvode na posebne „plave police“ u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima gdje ih SPAR-ovi kupci već mogu kupiti. Jedan od tih proizvoda postat će i HIT proizvod 2020

Sve kandidate, kao i pregršt zanimljivih detalja iz njihove zanimljive poduzetničke priče, pratite subotom na Novoj TV.

Linker
24. travanj 2024 01:28