Na Pelješcu stvaraju okuse koji osvajaju u trenu

Nakon uspješne prve epizode emisija “Startaj Hrvatska”, projekt SPAR-a Hrvatska i Nove TV ide dalje. Supružnici s Pelješca Marija Antunović i Ivan Borac u drugoj emisiji predstavili su sladoled Croccantino, koji proizvode u obiteljskom pogonu u Orebiću.

Za posjeta sestri u Bologni 2013. Marija je prvi put probala talijanski sladoled, slavni gelato, što joj je pružilo nezaboravno iskustvo. Iako sumnjičava prema okusima jagode i pistacije, koji joj nisu bili prvi izbor, kušala ih je na sestrin nagovor i – ostala bez riječi. U tome trenu kao da je svijet stao i da je postojao samo taj okus i doživljaj. Ivanu je dala da kuša isto pa se i on oduševio. I zajedno su odlučili da će proizvoditi sladoled, želeći drugima prenijeti iskustvo koje su proživjeli u Italiji. Gelato je bio okosnica kojoj su težili.

Iako se Marijina obitelj bavi slastičarstvom već 27 godina, nikad nisu radili sladoled. Marija je prije radila u marketingu u banci, a Ivan studirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu pa nisu imali poduzetničkog iskustva, no to im je bio dodatan izazov i motiv da uspiju. A kako doći do toga, kako kažu, „nisu imali pojma“. Počeli su istraživati, najprije su u YouTube ukucali „how to make gelato“ i vidjeli kako izgleda cijeli proces profesionalne proizvodnje sladoleda, kakvi su strojevi i oprema. Dobro su se upoznali sa svim postupcima, kontinuirano se educirali. Nisu htjeli napraviti sladoled od polugotovih smjesa i aroma, već ovladati znanjima i vještinama i kreirati svoje, autorske recepte.

image

promo

MILJENKO HEGEDIC

I nakon pet mjeseci u Orebiću su pokrenuli proizvodnju sladoleda. Nastao je brend Croccantino. Kremasti, originalni, sladoledi Croccantino spajaju najbolje osobine: domaću, obiteljsku recepturu i talijanske principe proizvodnje. I kod svih koji ih probaju stvaraju reakcije oduševljenja. A to je Mariji i Ivanu bio cilj od početka.

Croccantino sladoledi rade se ručno, uz korištenje samo najkvalitetnijih sirovina – svježeg pasteriziranog mlijeka i mliječnog vrhnja, te kolačiće. Orasnice, rogačići, krokanti koji se dodaju sladoledu, naime, napravljeni su po tradicionalnim receptima i nose oznaku kvalitete ‘Hrvatski otočni proizvod’.

image

promo

MILJENKO HEGEDIC

U pogonu Croccantina nastaje sedam okusa, koji se mogu kupiti u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske.

Bračni par s Pelješca stigao je do projekta “Startaj Hrvatska” u kojem njihov sladoled može postati HIT proizvod 2022. Inspirativne poduzetničke priče ostalih kandidata gledajte nedjeljom, u 16 sati na programu Nove TV.

Linker
20. travanj 2024 09:21