Granice se pomiču

Je li i kada prihvatljivo objavljivati privatne postove na LinkedInu?

Nekad takve objave nismo mogli vidjeti na ovoj poslovnoj mreži, no u posljednje vrijeme sve su češće i privatnije. Je li to prihvatljiva komunikacija, objašnjava stručnjakinja.

Postovi koji bilježe osobne neuspjehe, život novopečenog roditelja ili nečiji put ka većem samopouzdanju nekada su bili rezervirani za Facebook. Međutim, posljednjih nekoliko godina, oni su došli do poslovne društvene mreže LinkedIn.

Tokom pandemije, granica između posla i privatnog života bila je gotovo izbrisana za mnoge zaposlene širom svijeta.

Ta činjenica spojena s promijenom LinkedIn algoritma ka favoriziranju osobnih priča, znači da je platforma postala mnogo otvorenija.

Rezultat toga su objave poput ” CEO koji plače”. Mada ranjivost na poslu nije sama po sebi loša, kaže Claire Wasserman, osnivačica Ladies Get Paid, obrazovne platforme koja pomaže ženama da napreduju u profesionalnom i financijskom smislu. Neki ljudi, međutim, možda idu predaleko, piše CNBC.

“Biti u stanju integrirati ono što jeste u svoju profesionalnu priču je divno, ali istovremeno koristite različite platforme za različite stvari”, kazala je Wasserman.

Ako želite podijeliti više osobnih priča na LinkedIn-u, možda biste razmisliti gdje ste u svojoj karijeri i što točno pokušavate postići.

image

Objava selfija, kao i fotografija iz privatnog života, na LinkedInu baš i nije uvijek dobrodošla

UNSPLASH

Evo dva pitanja koja Wasserman kaže da si treba postaviti prije nego što objavite svoju posve osobnu priču.

1. Koja je moja razina moći?

Mnogi od onih koji dijele privatne priče su na višim pozicijama na profesionalnoj ljestvici ili su samozaposleni.

“Uvijek je sjajno kada se humaniziramo, ali uvijek se zapitajte tko je osoba koja dijeli? Ako ste mlađa osoba koja pokušava pronaći posao, ovakva objava naići će na drugačiji odijek nego od, primjerice, uplakanog generalnog direktora”, objasnila je Wasserman.

Razmislite o tome što bi potencijalni šef ili menadžer za zapošljavanje pomislio kada bi ugledao vašu slabost u postu na LinkedIn-u.

Ako to nije poruka koju želite poslati budućim poslodavcima, neka vaše objave budu profesionalne.

2. Šta je moj cilj?

“Ponekad kada vidim da ljudi dijele, primjerice, informaciju o smrti u svojoj obitelji, pomislite: koji je smisao ove objave? Ali ako osobna priča pomaže ljudima profesionalno, onda u redu”, navodi osnivačica Ladies Get Paid platforme.

Ako se suočavate sa smrću roditelja koji vas je naučio važnim profesionalnim lekcijama koje su dovele do vašeg uspjeha, uključite to u svoj post.

“Svaka vrsta sadržaja koji dijelite treba pomoći drugoj osobi i treba se vezati za pomoć u profesionalnom kontekstu“, smatra Wasserman.

Pokazivanje ranjivosti na LinkedIn-u može čak pomoći vašoj karijeri "ako ste pametni u pogledu onoga što objavljujete".

Linker
23. travanj 2024 13:05