BROADIMAGE/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA
Iskorak

Dosta joj je trpanja u ‘isti koš‘: Kourtney Kardashian gradi svoje poslovno carstvo

Prema svemu sudeći, Kourtney se želi odmaknuti od brenda koji je stvorila sa svojim sestrama i vinuti se u svijet poduzetništva na svoj prepoznatljiv način.

Prema svemu sudeći, Kourtney se želi odmaknuti od brenda koji je stvorila sa svojim sestrama i vinuti se u svijet poduzetništva na svoj prepoznatljiv način.

Poput svojih sestara Kim i Kylie, i Kourtney Kardashian želi proširiti svoje carstvo. Osim svoje lifestyle platforme Poosh, novopečena reality zvijezda sprema se za lansiranje njezina najnovijeg brenda pod nazivom lemme. Do sada, brend ima samo jednu teaser fotografiju koja prikazuje sestru Kardashian kako sjedi u ružičastoj baršunastoj fotelji i gleda u svoj telefon.

"Zbog ovog vam je bolje da sjednete... i uključite obavijesti, molim", objavila je na stranicama novog brenda na Instagramu.

Iako do sada ništa više nije službeno objavljeno, The Sun je izvijestio da je lemme partnerstvo između zvijezde i njezinog dugogodišnjeg obiteljskog prijatelja Simona Hucka, koji je vlasnik njujorške tvrtke za odnose s javnošću pod nazivom Command Entertainment Group.

Najstarija sestra Kardashian također je prijavila zaštitni znak za brend koji je registrirala za proizvodnju torbi, torbica, torbi, novčanika, spojki i odjeće s dodatnim kategorijama, koje uključuju igre, igračke i sportsku opremu.

Prema svemu sudeći, Kourtney se želi odmaknuti od brenda koji je stvorila sa svojim sestrama (i oko njih) i vinuti se u svijet poduzetništva na svoj prepoznatljiv način. Nakon portala, pokretanje modnog brenda, bio je logičan potez.

Za lemme je Kourtney već objavila i službenu stranicu na kojoj se možete registrirati kako biste među prvima doznali kada launcha brend i što je pripremila.

Linker
15. studeni 2024 07:38