Summer chic modna izdanja prevladavala su na promociji ljetnog broja na koju su stigla brojna poznata lica koja su, između ostaloga, uživala u novim okusima Cedevita vitaminskih voda.
Na sunčanoj terasi splitskog restorana Artičok povodom promocije novog broja magazina Gloria Glam okupila su se brojna poznata imena poput Domenice Žuvele, Blanke Mateše, Sonje Dvornik, Vicka Bilandžića, dizajneri Marija i Jurica Pirić iz Arilea, Tee Mamut te mnogih drugih Splićanki i Splićana s modne i beauty scene. Osim predivnog pogleda i ugodne atmosfere koja je prevladavala na samom eventu, naročito su se istaknula summer chic izdanja uzvanica. Od klasičnih bijelih haljina koje su nepogrešivi must have komad svakog ljeta, imali smo prilike vidjeti i mnoga druga stylish izdanja poput modnih kombinacija u cvjetnim te životinjskim uzorcima. Na partyju su bile zastupljene i crne te crvene monokromatske kreacije s kojima nikada ne možemo pogriješiti, kao i lookovi nježnih pastelnih tonova.
I dok se splitska pjevačica Domenica Žuvela odlučila za mini haljinu s otvorenim leđima, Silvia Dvornik na eventu je nosila lepršavu haljinu s predimenzionalnim cvjetnim detaljima. Blanka Mateša na promociji ljetnog broja odabrala je klasičnu crnu satensku haljinu koja se isticala svojim efektnim prorezom i zelenu Miu Miu dizajnersku torbicu, dok je glavna urednica Glorije Vedrana Čarapović Propadalo plijenila pažnju žutom haljinom maksi kroja.
Uz vidno dobro raspoloženje koje je prevladavalo na predstavljanju ljetnog izdanja magazina, uzvanici su imali prilike uživati u osvježavajućim okusima Cedevita vitaminske vode. Uz dobro poznate okuse - Feel good (naranča i papaja), Energising (limun i ananas) i Relaxing (limun i nar) - tu su sada i dva nova okusa: Body&mind od limuna i kupine te Focus od limete i limunske trave.
Niskokalorična vitaminska voda donosi ukusno osvježenje za ljetne dane pred nama, i to uz pomoć vitamina potrebnih kako bi se u različitim trenucima u danu osjećali dobro i energično, a u isto su se uvjerila brojna poznata lica koja su bila na promociji ljetnog izdanja magazina.
"Cedevita se može pohvaliti tradicijom duljom od pedeset godina, ali osluškujući nove trendove i želje naših potrošača prepoznali smo da sve više njih uz više hidracije traži piće s manje kalorija, puno vitamina i minerala te dobrog okusa. To je razlog zašto smo prošle godine odlučili uplivati u nove vode - vitaminske, jednu od najbrže rastućih kategorija bezalkoholnih pića. U skladu sa sloganom IME KAŽE SVE potrošačima ne obećajemo čuda, već donosimo ukusan poguranac u boci za nadolazeće ljetne dane. Uz Cedevita vitaminsku vodu nećeš postati superjunak, ali će ti pomoći da malo dođeš k sebi", izjavila je senior brand development manager Hana Rukavina.
Pritom je dodala kako promociju novih okusa prati i nagradni natječaj na platformi recitakokakoje.com na kojoj će posjetitelji moći pisati slogane povezane s različitim okusima vitaminskih voda. Najkreativnije očekuju posebne nagrade koje uključuju brendirane hoodice, kratke majice i platnene torbe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....