I dizajneri sudjeluju u jačanju svijest o važnosti redovitih pregleda grudi: tijekom listopada, dio prihoda od prodaje odjeće iz limitiranih kolekcija izdvaja se za pomoć oboljelima od karcinoma dojke.
Romantična, nježna i ženstvena, a prema nekim istraživanjima i boja koja ublažava agresiju, ružičasta ima istaknuto mjesto u modnim kolekcijama odjeće i dodataka. U trendu je i ove sezone - podjednako se nosi u dnevnim i svečanim prilikama, a vole je i školarke i poslovne žene. No, u listopa du ružičasta odjeća nosi posebnu, dublju poruku.
Ružičasti odjevni predmeti i modni dodaci kreirani tim povodom i proizvedeni u ograničenom broju primjeraka prodaju se u suradnji s neprofitnim udrugama i onkološkim društvima kojima ide dio zarade. Ovisno o cijeni i poslovnoj politici, kod jednih brendova riječ je o simboličnom iznosu od nekoliko eura, kod drugih u dobrotvorne svrhe ide cijeli iznos od prodaje; no, ovim se modno-humanitarnim projektom priku pi nekoliko milijuna eura koji mnogima doslovce život znače.
Američki dizajner Ralph Lauren pohvalio se da je lani za svoj fond Pink Pony prikupio blizu deset mili juna, a tijekom dvadeset godina - osnovan je 2000. - blizu 150 milijuna dolara. Fond pomaže programe zdravstvene skrbi za žene koje ne mogu same platiti troškove liječenja, a financira se prodajom odjeće, dodataka i parfema iz istoimene kolekcije u kojoj je logo brenda - igrač pola na konju izvezen ružičastim koncem.
Odabir najzanimljivijih dizajnerskih komada u boji mjeseca listopada pronađite u novom broju magazina Gloria uz koji vam darujemo i knjižiu s popustima od -30% popusta u Designer Outletu Croatia i robnoj kući IKEA!