Ona je, kako je netko jednom rekao „internet zabavljačica”, ali i puno više od toga. Dorotea Škrabo bavi se grafičkim dizajnom, video montažom i kreativnom direkcijom. Vizualna je umjetnica koja nas svakodnevno nasmijava do suza, a nedavno je i pokrenula jedinstven brend "Dobar tek by Škrabzi".
U slučaju da još niste imali priliku da vam se na Instagram feedu pojavi Dorotea Škrabo, donosimo vam priču o djevojci koju često nazivam „zrakom sunca” u moru influencera. Dorotea nas svakodnevno oduševljava na svom Instagram profilu koristeći „green screen” kao svoju najdražu kulisu. Njezine su animacije povezane sa svakodnevnim događajima, ali najviše nas vraćaju u djetinjstvo – koje je Doroteina najveća inspiracija.
"Obožavam pop kulturu (pogotovo iz 90-ih i 00-ih), humor, memeove, internet estetiku i rado se preko autorskih video objava koje objavljujem na društvenim mrežama referiram na to”, rekla nam je Dorotea. Na ljeto 2023.godine predstavila je svoju prvu kreaciju koja je i dalje u prodaji. Riječ je o kolekciji "Dobar tek by Škrabzi", maramama koje su Dorotei posebno drag modni detalj. Svaka je marama oslikana motivima najdražih jela iz djetinjstva s čime nas je posebno oduševila i vratila u najljepše dane odrastanja. A ovako glasi njezin menu!
“Ugodno se smjestite i dobro pročitajte menu. Dan započinjemo doručkom za šampione – serviramo vam jaje na oko, ementaler, tost i malo soli za one slatke! Za ručak ćete se dobro najesti veličanstvene kombinacije pohanog, špinata na mlijeku, pirea od krumpira uz dodatak majoneze i malog paradajza u ulozi vitaminske bombe. A za desert razmazite okusne pupoljke svilenkastom teksturom dobrog starog pudinga od lješnjaka iz čašice. Doručak i desert dolaze u porciji dimenzija 50×50 cm, a ručak u malo obilnijoj od 80×80 cm. Dobar vam tek”, napisala je Dorotea na svom Instagram profilu uz objavu o kolekciji jedinstvenih marama. One su se nedavno vratile kao trendi modni detalj, ali motivi koje koristi Dorotea posebno su nas oduševili zbog svoje originalnosti.
"Limited edition količina marama je vrlo brzo prestala biti limited jer vlada luda potražnja! Sada će uskoro biti godinu dana kako sam ih objavila, a marame se i dalje redovno prodaju. Zbog toga sam presretna i to mi je super iskustvo jer sam nakon duge pauze od svojeg mini brenda ručno oslikanih platnenih vrećica “DOT” kojeg sam imala na početku faksa, opet napravila neki produkt koji se prodaje. A da ne govorim koliko novih poznanstava i divnih ljudi mi je ovo iskustvo donijelo", rekla nam je Dorotea.
Samo nekoliko mjeseci poslije, u ožujku ove godine, Dorotea je najavila svoj novitet u kolekciji – vezicu/lančić za naočale i earbudse – naziva koji nam sve govori „Riži Biži”. „Ovaj mali asesoar se personalizira s malom vilicom ili žlicom – preferiranim priborom za jelo ovog omiljenog jela iz djetinjstva”, napisala je Škrabo na Instagramu. I zaista, javljanjem za narudžbu Riži Biži vezice, prvo pitanje koje sam dobila bilo je: reci samo, jesi li kao mala riži biži jela vilicom ili žlicom. Malo je reći da me ovo pitanje potpuno oborilo s nogu. "Nakon izrade marama sam pošto poto htjela ostati u okviru modnih dodataka. Htjela sam naravno ostati u temi hrane i po mogućnosti da motiv novog dodatka također budi sjećanja iz djetinjstva, jer moram priznati da se nisam najela riži bižija nešto previše u zadnjih nekoliko godina. (smijeh) Volim si tako postaviti neki cilj i onda "gristi" dok ne nađem neko rješenje s kojim sam i ja potpuno zadovoljna."
Dorotea nam je ispričala malo više o inspiraciji koja se nalazi iza njezinog brenda: "Volim kuhati i jesti u društvu, posebno kada ti obroci izgledaju kao prava mala gozba. Zbog toga skupljam raznoliko posuđe, posudice, čašice, soljenke, pribor za jelo, pladnjeve da ih u pravoj prilici iskoristim i napravim toplu domaću atmosferu. Obroci posluženi na takvom posuđu vraćaju u bezbrižno djetinjstvo, bude sjećanja na ručak kod bake i dede, večere uz gledanje sapunica na televiziji navečer nakon mora, rijetke ali nezaboravne obilne obroke u hotelskim samoposlužnim linijama. Uz ta sjećanja, vječno su me fascinirale fotografije obroka u jelovnicima i izlozima restorana; ti savršeni, gotovo nerealni prikazi naših očekivanja. Marame su poseban modni detalj te su neizostavni dio mog ormara. Razmišljala sam zašto ne bih nešto potpuno neočekivano, pomalo apsurdno poput obroka iz sjećanja i kičastih jelovnika aplicirala na njih. Kolekciji se kao blagdanski specijal pridružila i marama “Kuglof”", objašnjava Škrabo.
Dorotea je prošle godine održala i radionicu u Dječjoj kući u Rijeci u sklopu dječjeg festivala Tobogan. S obzirom na to da je apsolvirala rad na green screenu radionica je bila vezana upravo za širenje kreative među djecom i mladima. "U dva dana sam s 8 genijalnih malih umova napravila nevjerojatno zabavne videe. Nisam ni sanjala da će se klinci s takvom lakoćom odazvati na ovaj zadatak. Trebali su odabrati neku od ponuđenih poznatih slika, osmisliti kratki scenarij kako će se "umontirati" u tu sliku i odglumiti scenu zadanu u scenariju. Prvi put sam iskreno osjetila da sam baš tamo gdje moram biti." Na pitanje o planovima za budućnost morala je zastati i prebrojati ih.
"U Notes aplikaciji imam 34 nove ideje za brend. Nisu sve modni dodaci, ide to u različitim smjerovima. U svakom slučaju težim ka tome da jedan dan od toga živim i da se svom brendu mogu posvetiti svakodnevno. A najdivnije bi bilo da jednog dana imam i fizičku trgovinu jer bi to bilo ostvarenje snova iz djetinjstva", ispričala nam je simpatična dizajnerica koju možete pratiti na njezinom Instagram profilu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....