Brend koji je stvorio 'it' torbicu posljednjih par sezona osnovan je 2012., ali svoj procvat doživio je s modelom napravljenim od drvenih „štapića“ za kojim su poludjele trendeseterice. Početkom ljeta 2016. Instagram je postao preplavljen drvenim cekerom inspiriranim tradicionalnom japanskom torbom za piknik iza kojeg stoji brend Cult Gaia. Od tada je taj komad postao neizostavan na ulicama modnih prijestolnica, a od njega se ne odvajaju modne urednice i blogerice, ali i brojne slavne dame koje su ostale oduševljene torbom Gaia Ark napravljenom od bambusa.
Polukružni model je 2016. bio toliko popularan da je godinu nakon dobio nove verzije: osim onog u prirodnoj boji drva, predstavljeni su cekeri u različitim nijansama- od zelene i tamnocrvene do ružičaste. Ipak, mnogima je ostao omiljen upravo originalan komad koji već na prvi pogled odaje da je napravljen od drveta. U tom smjeru je brend Cult Gaia nastavio i s novim modnim dodacima pa za ovo ljeto sve nade polažu u okruglu torbicu naziva Luna s upečatljivim "lancem" od drvenih kuglica.
Losanđeleški brend lansirao je svoju hit torbicu još 2013. godine, ali, kako je dizajnerica Jasmin Larian otkrila, nitko nije kupio niti jedan komad pune dvije godine.
- Moda je ovisna o trendovima. Trebalo nam je neko vrijeme, ali uspjeli smo uvjeriti kupce da je torba od bambusa itekako nosiva - izjavila je Larian čije se torbe danas prodaju po cijeni od 128 pa sve do 498 dolara. A njihovo uspješno "uvjeravanje" oslikalo se i na ponudu high street dućana u kojima možete naći modele vrlo slične navedenom ili, pak, one napravljene od bambusa.