Kao što je prije najavljivala na svom službenom Instagramu, Meghan Markle službeno je pustila u prodaju svoju modnu kolekciju. U suradnji s humanitarnom organizacijom Smart Works, svojom prijateljicom, dizajnericom Mishom Nonoo te poznatim brendovima kao što su John Lewis, Marks & Spencer i Jigsaw osmislila je odjeću namijenjenu poslovnim ženama. Upravo je u komadima koje je kreirala u suradnji s njihovim dizajnerima stigla i na službenom lansiranju kolekcije u Londonu, što je bilo njezino prvo službeno pojavljivanje otkako je rodila sina Archieja Harrisona.
Supruga princa Harryja odabrala je od glave do pete idealan back to work outfit. Nosila je bijelu košulju Misha Nonoo, remen Ralph Lauren, crne hlače Jigsaw te smeđe cipele Jimmy Choo. Naravno, remen i cipele nisu dio kolekcije. Svoju jednostavnu poslovnu kombinaciju Meghan je "začinila" s dva komada koja su nekad pripadala princezi Diani - zlatnim naušnicama u obliku leptira te narukvicom s plavim dragim kamenjem.
Kolekcija na kojoj je vojvotkinja marljivo radila uključuje pet jednostavnih, ali elegantnih komada - haljinu u tri boje (crnoj, plavoj i boji fuksije), košulju, sako, hlače i kožnu torbu u dvije boje (crnoj i konjak).
"Smart Set" kolekcija bit će na popustu najmanje dva tjedna, a za svaki kupljeni komad, jedan iz kolekcije će se donirati Smart Worksu. "Od preseljenja u Veliku Britaniju, bilo mi je iznimno važno sastati se s organizacijama i zajednicama koje se bave smislenim poslom kako bi im pomogla u jačanju njihovom utjecaja", rekla je Meghan prije pokretanja kolekcije.
Što se tiče cijena, one nisu astronomske, što je i očekivano za jedan humanitaran projekt. Primjerice, za haljinu ćete morati izdvojiti oko 160 kuna, za košulju oko 1000 kuna, dok su sako i hlače nešto skuplje - oko 1500 i 960 kuna. Kožna tote torba po cijeni od oko 900 kuna već je rasprodana, ali novinarka Rebecci English, koja prati vijesti s kraljevskih dvora, uskoro će ponovno postati dostupna.