Novi broj dostupan je u subotu, 30. ožujka, u paketu uz Jutarnji list
Uskrs neslužbeno označava dolazak ‘‘pravog‘‘ proljeća, što se ove godine poklopilo i s prelaskom na ljetno računanje vremena, što znači - duži dani. Vrtovi, parkovi i voćnjaci u punom su cvatu, drveće samo što se nije razlistalo i čitava priroda slavi rađanje novog života. Slično se događa i u modi. Doduše, cvjetni uzorci nisu ništa novo, no novi je način na koji su dizajnirani i kako su stilizirani. Riječ je o krupnim motivima ruža, makova, božura i drugog proljetnog cvijeća koji krase suknje, haljine i kostime pretvarajući i samu osobu koja ih nosi u veliki, atraktivni cvijet. Cvijećem se bavi i Nevena Sinanović, dizajnerica raskošnih, predimenzioniranih papirnatih cvjetova koja je osmislila našu uskrsnu naslovnicu.
Cvijeće je nadahnulo i dizajnere make-up kolekcija koji su osmislili sjenila i tuševe za kapke u cvjetnim bojama - napose maskare u plavim, ljubičastim i ružičastim nijansama koje su hit sezone. Takav make-up idealno se uklapa u cvjetne odjevne kombinacije, kao i cipele veselih, optimističnih nijansi. Optimizmom zrače i postave stola za svečani uskrsni doručak koje predlažemo u rubrici interijeri, a donosimo i prijedlog malo drugačijeg svečanog ručka. A tko uskrsne blagdane nastavlja s godišnjim odmorom - budući da traju i školski praznici, mogu se zaputiti put Toskane koja je, kako je primijetio novinar Jutarnjeg lista, najljepša u proljeće.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....