HIT KAMPANJA

Timski rad za vrhunski rezultat: Aktualnu Varteks kolekciju predstavili zaposlenici tekstilne tvrtke!

Novu Varteks modnu kolekciju predstavljaju osobe koje su ju i stvarale, a ta fantastična ideja nastala je sasvim spontano.

Varaždinska tekstilna tvrtka Varteks, koja je lani proslavila stoti rođendan, usudila se izaći izvan okvira modne industrije - za prezentaciju aktualne kolekcije ulogu promotora, umjesto manekena ili poznatih osoba, dodijelila je osobama koje su kolekciju stvarale.

A najponosnija na taj iskorak je kreativna direktorica Martina Vrdoljak Ranilović (51), bivša suvlasnica poznate hrvatske marke I-GLE, koja se Varteksovom timu pridružila početkom 2019.

image

Martina Vrdoljak Ranilović je kreativna direktorica tvrtke od veljače 2019.

IVANA NOBILO/CROPIX

Čitajte i: Kako odabrati idealan kaput? Na jedno zlatno pravilo često zaboravljamo, a može nam hladne dane učiniti još ugodnijima

Tko su zvijezde vaše kampanje?

- Da bi Varteksov proizvod bio tako dobar, potrebno je uključiti različita znanja i cjelokupno iskustvo. Ljudi iz kampanje samo su jedan mali dio našeg tima. Nasumce su odabrani, nismo se vodili ni njihovim statusom unutar tvrtke ni fizičkim izgledom. Među njima ima konstruktora koji izrađuju krojeve, tehnologa koji brinu da svaki komad bude savršeno tehnički realiziran, voditeljica proizvodnje, šivačica u pogonu, mehaničara koji paze da svi strojevi funkcioniraju, dizajnera, ljudi koji brinu o asortimanu, skladištu....

Kako se rodila ideja o kampanji?

- Sasvim spontano, kao reakcija na ispoliranu sliku modnog svijeta koja nam se nameće kroz sve moguće kanale komunikacije, u kojima vladaju samo nerealne slike nerealnih i imaginarnih ljudi. Htjeli smo pokazati da Varteks stvaraju, ali i nose stvarni ljudi oko nas, divni u svojim različitostima. I kako im naši kaputi i naša odjeća savršeno pristaju.

Čitajte i: Zbogom brzoj modi i upitnoj kvaliteti: Zašto je važno okrenuti se kvalitetnim i bezvremenskim komadima?

Je li se članovima tima odmah svidjela ideja - s obzirom na to da nisu profesionalni manekeni?

- Pozvali smo ih sve, zajedno, da ih zamolimo da sudjeluju u kampanji. Mislila sam da će odbiti, no svi su pristali (mislim da sam ih uhvatila nespremne) i rekla bih da su bili jako uzbuđeni i sretni što imaju priliku sudjelovati u promociji onoga što rade. I, naravno, jako su ponosni.

image

Ulogu manekena u aktualnoj kampanji dobili su članovi Varteksovog tima: konstruktori, dizajneri, voditeljice proizvodnje, šivačice, mehaničari, skladištari...

PRESS

Kako je bilo na snimanju?

- Osobno mi je to bilo jedno od najdražih snimanja. Prije svega, naši manekeni su, možda i prvi put, imali priliku vidjeti kako izgledaju modna snimanja te koliko je truda potrebno da ono što oni proizvode završi tako glamurozno na fotografijama koje je napravila Jelena Balić. Naravno, uživali su dok su ih dotjerivali šminkerica Tena Bašić i frizer Ante Pažanin. Među sobom su komentirali transformacije i zafrkavali se. Bilo je jako zabavno. Njihova energija na tom snimanju bila je fantastična, sve se savršeno posložilo pa snimanje nije trajalo dugo. U kampanji je predstavljen samo dio naše kolekcije kaputa i haljina jer nismo išli za time da pokažemo sve što smo napravili niti smo htjeli promovirati pojedinačne komade.

Vodili smo se time da našim kolegama odaberemo komade koje bi i oni sami nosili, u kojima se osjećaju ugodno i koji im savršeno pristaju.

Linker
15. travanj 2024 04:09