Iako su kaputi i odijela zaštitni znak njegovog brenda, dizajner Ivan Friščić za Tajči je napravio iznimku i dizajnirao nekoliko različitih outfita, od kojih jedan ima i sentimentalnu vrijednost - riječ je o maloj narančastoj haljini.
Tatjana Cameron Tajči sa samo devetnaest godina postala je glazbena zvijezda, ali je već dvije godine kasnije svijet slave zamijenila odlaskom u nepoznato. Sada je ponovno nastupila pred hrvatskom publikom, i to na dodjeli Zlatnog Studija, najveće hrvatske medijske nagrade. Tim nam je povodom otkrila kako se osjećala prije nastupa, kako se pripremala za njega, ali i što je dizajner Ivan Friščić, osnivač i vlasnik brenda Delight s kojim već godinama surađuje, pripremio za nju.
Većina ga pamti kao stilista brojnih poznatih dama poput bivše predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović, a Friščić je 2016. godine odlučio pokrenuti i vlastiti modni brend. Nije dugo trebalo da se "probije" do svog mjesta na tržištu, a njegove dizajnerske komade danas rado nose i domaće zvijezde kao što su Bojana Gregorić Vejzović, Nina Violić, Ana Begić Tahiri, Tara Rosandić, Jelena Lešić, pa i legendarna Tajči.
Iako su kaputi i odijela zaštitni znak njegovog brenda, za pjevačicu je povodom nastupa na Zlatnom Studiju napravio iznimku i dizajnirao nekoliko različitih outfita, od kojih jedan ima i određenu sentimentalnu vrijednost. Naime, riječ je o maloj narančastoj haljini koja neodoljivo podsjeća na legendarni komad koji je Tajči nosila na natjecanju s kojim se plasirala na Eurosong koji je održan 1990. u zagrebačkom Lisinskom.
"Osjećam se počašćeno jer me Ante Gelo pozvao, to je bila njegova ideja. Bila sam i počašćena i dirnuta takvim lijepim dočekom, i u tom sam raspoloženju još uvijek. Drago mi je biti dio ovoga, prekasan je event, sve je skupa prelijepo osmišljeno za moj spektakl. Ja i sviram i pjevam i plešem... U ponedjeljak sam naučila koreografiju, u ponedjeljak sam zapravo naučila sve... Iako sam ja dugo plesala, nije mi bilo lako", rekla nam je Tajči uoči nastupa.
Osim nastupom na dodjeli nagrada Zlatnog Studija pjevačica je oduševila svojom energijom, ali i outfitom. Kada je riječ o modi, Tajči svoj stil opisuje kao raznolik. Kako objašnjava, nema posebnih ukusa kada su modne kombinacije koje nosi u pitanju, odijeva se uglavnom prema osjećaju ili, kako ona kaže, "ulogama".
"Moj stil je jako raznolik. Ja imam puno uloga i sebe nikada ne promatram kroz svoj stil, vidim se kao dušu. Drugo je sve prilagodljivo. S obzirom na to da i pjevam različite žanrove poput countryja, jazza, klasične glazbe, jednako se prema tim ulogama i odijevam. Kod odjeće mi je bitno da je elegantna, udobna i lijepa. Ali opet volim i chunky stvari poput čizmica", rekla je pjevačica. Na pitanje je li sklona eksperimentiranju ili se ipak radije drži klasike, odgovara:
"Mogla bih reći da više volim eksperimentirati. U Hrvatskoj surađujem s Friščićem, u Americi pak imam svoju dizajnericu i uglavnom se oblačim po principu: "u ovom se osjećam kao mama s Beverly Hillsa, odlično, ovo je odjeća za soccer mom, super" i to me veseli. Nisam opterećena time da moram biti stalno u jednoj vrsti outfita, odnosno ulozi. Isto tako, volim se poigravati s komadima koje stavljam na sebe."
Osim toga, naglašava kako se njezin ormar sastoji od različitih vrsta odjeće. Tu ima uistinu svega, od scenske garderobe pa sve do klasičnih bezvremenskih komada poput bijelog T-shirta i traperica koji idu na sve. "Osim toga, jako volim i različite uzorke. Mama me često zna pitati što sam to obukla jer volim obući svašta, nije me strah poigravati se s modom."
Od najdražih komada u garderobi, Tajči, naravno, ističe malu narančastu haljinu s nastupa s kojim se plasirala na Eurosong, ali i svjetlucavo plavo odijelo koje je za nju dizajnirao Friščić.
"Narančasta haljinica je poseban komad u ormaru, iako ju zapravo čuvam u posebnom spremištu. I svjetlucavo plavo odijelo koje mi je napravio Ivan, to mi je isto veliki hit. Kada sam nedavno bila u Aspenu, žene su doslovno poludjele z njim, sve ih je zanimalo odakle mi. Isto tako, imam i nekoliko haljina koje često oblačim i posebno su mi drage", rekla nam je Tajči koja se s nostalgijom još jednom prisjetila i legendarne narančaste haljine.
"Ne znam zbog čega, ali haljinica koju je šivala Daniela nije bila na vrijeme gotova. Pretpostavljam da je to bilo zbog metalnih kolutića koje smo dodali na samom kraju kao završni detalj. Ona je zbog te haljine čak išla i po posebni materijal u Austriju, bila je riječ o samtu. Mama mi je haljinu naknadno autobusom donijela u Zadar, a čak je i skupljala novce da mi to može omogućiti jer je financijska situacija u to doba bila vrlo teška", rekla nam je Tajči.
S obzirom na to da je godinama živjela u Americi, pitali smo je koje su najveće razlike u modi tamo i u Hrvatskoj, a odgovor pjevačice dosta nas je iznenadio. "Žene u Americi su mnogo prirodnije, ljudi su tamo i inače vrlo ležerni kada je riječ o modi. Naravno da se urede za posao i posebne prilike, ali nisu opterećeni time kako izgledaju kao što možemo vidjeti kod ljudi u Hrvatskoj", objašnjava pjevačica koja sa zagrebačkim dizajnerom surađuje još od 2011. godine. Naime, do njihove je suradnje zapravo došlo sasvim spontano.
"Ivana sam upoznala 2011. godine kada sam bila na jednoj konferenciji. Tom su me prilikom poslali k jednom frizeru kojeg je zanimalo tko mi radi styling. S obzirom na to da nisam imala nikoga, predložili su mi Ivana i tako je zapravo sve krenulo. Iako se nije ni rodio kad sam ja počela pjevati, znao je tko sam i za samo nekoliko minuta on mi je pripremio hrpu stvari. Sve mi je bilo super, to je bilo poput magije, sve je pogodio. Ljubav na prvi pogled", rekla nam je Tajči koja priznaje da Friščić ipak nije previše spreman na kompromise. No ona mu to nimalo ne zamjera jer, kako kaže, kada je riječ o modi, vjeruje mu više nego sebi.
"Ja mu ponekad malo sugeriram što mi je potrebno za scenski nastup, ali ostalo sve prepuštam njemu. Mogla bih reći da mu po tom pitanju zaista vjerujem više nego sebi. Jedini mi je problem što on živi u Hrvatskoj, a ja tamo", objasnila nam je Tajči koja je bila i zaštitno lice najnovije zimske kolekcije njegovog brenda Delight. Usput nam je otkrila kako njegove kreacije ne prolaze nezapaženo niti u Americi.
"Ljudi tamo naprosto su oduševljeni njegovim kaputima, a često me pitaju gdje ga i sami mogu nabaviti."
Friščić nam je usput objasnio kako je izgledala njihova priprema outfita za Tajči, čiji se look zapravo sastojao od nekoliko različitih kostima.
"Ono što je Tajči nosila na Zlatnom Studiju nije bio dio samog identiteta brenda, a njezin look uključivao je i haljine i kombinezone, dva artikla koja mi u Delightu gotovo da i ne proizvodimo. Haljine nisu naš core business, a kombinezon osobno ne volim vidjeti na ženama pa ga zbog tog razloga niti ne radim. No morali smo voditi računa o tome da nemamo mnogo vremena, da ima dosta točaka koje se moraju odraditi te da moramo biti funkcionalni", rekao je Friščić pa dodao:
"Doslovno, to je kostim čiji je najveći zadatak bio funkcionirati u njezinoj službi. Dizajn nije bio toliko u prvom planu, a jedini dizajnerski moment je bila upravo ta njezina mala narančasta haljina... Naravno da smo još jednom morali napraviti novu viziju male narančaste haljine, a upravo je to jedini dizajnerski trenutak koji bih volio izdvojiti."
Usput se dotaknuo i cijele kostimografije koja je bila vrlo pomno osmišljena.
"Cijela kostimografija je zapravo bila zamišljena tako da Tajči iz jednog kostima uskače u drugi kostim, iz tog drugog u treći koji je ispod toga... To je uvijek i tehnički malo zahtjevnije, ali se radi o komadima gdje ekspertiza kroja, dizajna i šivanja dolazi do izražaja. Ja kao dizajner, stilist i modni kritičar mogu reći da se ovdje vidi da onaj tko stoji iza toga, itekako zna što radi. Drago mi je što smo se mogli barem tehnički izraziti i pokazati da doista dobro vladamo materijom", dodao je Friščić kojem je bilo vrlo važno da outfit za Tajči zadrži dozu elegancije.
"Bilo je bitno pogoditi i osobu, jer kada nekome osmišljavate outfit za nastup, na neki način radite show. Tajči je prvenstveno moralo odgovarati ono što je na njoj, bilo je važno da se u tome dobro osjeća. Iako zadatak koji smo imali nije bio nimalo jednostavan, mislim da smo uspjeli dobiti dobar konačan proizvod koji je scenski dobro izgledao i funkcionirao", zaključio je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....