U poplavi raznih internetskih trgovina i nekvalitetnih proizvoda i prije službenog izlaska na tržište potpuno domaći brend vule-vous već je osvojio javnost. Razgovarali smo s osnivačicom, plesačicom Martinom Vuletić.
Čini se da danas baš svatko tko je iole povezan s modom teži pokretanju vlastitog brenda, stoga je vrlo teško izdići se iznad prosjeka i tržištu ponuditi nešto novo. No plesačicu Martinu Vuletić koju na Instagramu redovito prati više od 100 tisuća ljudi to nije obeshrabrilo da ispuni svoju želju i lansira potpuno domaći brend koji se uistinu proizvodi u Hrvatskoj što joj je bila vrlo važna stavka u procesu. Iako još uvijek nije krenula sa službenom prodajom koju najavljuje upravo za svoj rođendan 22. rujna već je stvorila veliku bazu obožavateljica brenda koje s nestrpljenjem čekaju trenutak da napune svoje košarice. Razgovarali smo s Martinom, koja osim što je profesionalna plesačica povremeno radi kao model te o sebi kaže da je ovisnica o ljepoti, i saznali što se krije iza vule-vous brenda, zašto baš bodi kao prvi proizvod i koji su daljnji planovi za razvoj brenda.
Odakle ideja za stvaranjem vlastita brenda?
- Oduvijek sam željela stvarati nešto svoje samo za to nije bilo resursa, znanja i jednostavno nije bilo pravo vrijeme. Vjerujem kako se sve događa s razlogom tako da je svemir posložio svoje karte da vule-vous izađe upravo sada i u ovom obliku. Cijeli svoj život naručujem zanimljive i drugačije komade koji se ističu po nesvakidašnjem kroju i konstantno nailazim na određene manjkavosti i nedostatke. Kao plesačici važno mi je da je odjeća namijenjena za svakodnevno nošenje, ali i kretanje što nije uvijek jednostavno. Zato sam odlučila prvo sebi, a zatim i svima ostalima napraviti proizvod kakav sam oduvijek tražila.
Zašto bodi kao prvi artikl? Koja je bila inspiracija?
- Vrlo sam svjesna da je influencerskih brendova napretek i željela sam se istaknuti s nečim autentičnim. Ponuditi nešto što nedostaje na tržištu, da nam svima bude dostupno i pristupačno. Ljudima koji me poznaju ili već dulje prate ovo je vrlo logičan potez za mene. vule-vous bodi je multifunkcionalan i univerzalan komad odjeće koji se može iskoristiti za casual odlazak u grad, na plažu, za noćni izlazak, glamurozan event, party, plesni performans, pa čak i trening ili sportsko događanje ovisno o tome s čime ga kombinirate. To je bodi koji će, bez sumnje, ispuniti svačiji ormar i podići stil na novu razinu.
Koliko se modela nalazi u ovoj prvoj kolekciji i tko ih šije?
- Prva kolekcija sadrži 8 različitih modela u tri bazične boje: bijeloj, bež i crnoj. Upravo kako bi kompletirali svoju ulogu kao nešto što se može nositi svugdje i kombinirati s puno toga. Čuvamo još jedno iznenađenje koje ćemo, kao mali slatki dodatak, otkriti netom prije lansiranja webshopa 22.rujna, tako da možemo reći da imamo sveukupno 9 modela. vule-vous je hrvatski proizvod i šivale su ga naše žene u domaćoj tvornici koja već dulji niz godina radi sa sličnim materijalima, a još jedan detalj koji jako volim je to da bodiji nemaju vidljiv brending tako da ga odlično podnose sve kombinacije - od formalnih do opuštenih.
Što je jedinstveno kod vule-vous bodija, kome su namijenjeni?
- Jedinstveno je to što su napravljeni iz perspektive nekoga tko se "kreće za život”, odnosno pleše, zbog čega mi je bilo vrlo važno da bodi pruža osjećaj sigurnosti tijekom kretanja, da ne sputava i da nema straha da će se nešto pomaknuti. Međutim, namijenjeni su baš svakome tko ih želi nositi i tko želi biti dio ove priče, bodiji ne dolaze s ograničenjima i kategorizacijom, a napravljeni su od vrlo kvalitetnog rastezljivog materijala s kojim imate osjećaj “kao da nemate ništa ne sebi”. Uz to, jako je mekan i prekrasno prianja uz tijelo.
Rekli ste da će kolekcija biti dostupna od 22. rujna. Gdje će se moći kupiti naručiti i kako će se kretati cijene?
- Webshop će biti lansiran 22.9., na moj rođendan, a do tad sam odlučila ljudima približiti malo o čemu se radi i što stoji iza cijele ideje i vizije jer sam svjesna da se, kao novi mali brend, tek trebam probiti i zaslužiti vidljivost. Cijene još nisu skroz definirane, ali definitivno neće biti "niske" jer u procesu ni za jedan aspekt nisam radila kompromise niti snižavala kriterije. Mislim da ljudi još nisu osvijestili što točno znači proizvesti kvalitetan komad odjeće u Hrvatskoj, pogotovo kad je ovako specifičan, zato vule-vous treba gledati kao ulog u kvalitetan odjevni predmet koji je zamišljen da ga se koristi u puno različitih svrha, što i je njegova posebnost.
Kampanja uključuje različite žene - krije li se iza nje i svojevrsni empowering koncept? Smatrate li to dijelom identiteta brenda i koliko vam je to važno?
- Bilo je mi je vrlo važno uključiti što više različitih građa i veličina ženskog tijela jer nisam željela dati dojam da je bodi ograničen na samo određeni tip tijela. Često sam znala čuti komentar kako će "bodi stajati samo mršavim i fit curama", ali mislim da smo cijelom kampanjom dokazali suprotno. Imam osjećaj kako Hrvatska tu još uvijek malo kaska, uključujući uglavnom samo profesionalne manekenke i modele u svoje kampanje umjesto da se poistovjeti sa stvarnim životom i stvarnim tijelima. Definitivno je empowering i želim da sve žene, ako žele, mogu imati svoj vule-vous bodi. Ionako je stvar u samopouzdanju, ne u centimetrima i kilogramima.
Postoje li već planovi za daljnji razvoj brenda i nove proizvode?
- Postoje kako ne, velika mi je želja napraviti unisex trenirku jer većinom hodam u trenirkama za koje me stalno pitaju pa vjerujem kako to “dugujem” svojoj zajednici. Bilo mi je važno da vule-vous bude jedan otvoreni unisex koncept gdje svako moje kreativno izražavanje nekako pristaje u cijelu priču, tako da možete očekivati svašta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....