Modna platforma Lyst objavila je svoj kvartalni izvještaj u kojem je otkriveno da je talijanski brend Miu Miu najpopularniji, ali i da su se među top 20 našla i četiri nova brenda.
Modna platforma Lyst, koja na godišnjoj razini ima 200 milijuna kupaca, svakog kvartala otkriva podatke o tome koji su najpopularniji modni brendovi, što kupci pretražuju i kupuju, a kod definiranja top 20 brendova u obzir uzimaju i spominjanja na društvenim mrežama u periodu od tri mjeseca. Tako je sada objavljena lista najvrućih brendova trećeg kvartala 2024. godine koja nam je otkrila da se među redove luksuznih brendova uspješno probijaju premium imena, ali i da su kupci, pod utjecajem globalne ekonomske nestabilnosti i rasta cijena, sve otvoreniji za istraživanje novih brendova u koje se isplati uložiti.
Na broju jedan ponovno se našao talijanski brend Miu Miu, kojeg je u prošlom kvartalu na tom mjestu zamijenio španjolski Loewe, i to prvenstveno zahvaljujući torbi Arcadie, koja se nalazi i na četvrtom mjestu najvrućih proizvoda ovog kvartala.
Ipak, vijest dana nije Miu Miu, već francuski brend Alaïa koji je sa 17. mjesta "skočio" na peto. Za takav strelovit uspjeh zaslužan je kreativni direktor Pieter Mulier koji je udahnuo novi život u kolekcije, istovremeno poštujući nasljeđe te kuće. Kupci su to prepoznali pa je potražnja za njihovim komadima skočila čak za 51% u ovom kvartalu - heroji iz ponude su mrežaste balerinke koje su postale najpoželjniji komad, ali i torbe Teckel i Le Coeur.
Od novih imena u top 20 tu su Ralph Lauren koji se nalazi na 14. mjestu zahvaljujući prvenstveno prisutnosti na Olimpijskim igrama i Wimbledonu, švedski brend TOTEME na 16. poziciji kojem je to pošlo za rukom samo 10 godina nakon osnivanja, na 19. mjesto se probila i Victoria Beckham, dok se prvi put na Lystovom popisu, na 20.mjestu, našao i brend Chloé, čija je nova kreativna direktorica Chemena Kamali vratila boho u modu, i francuski brend u modni vrh.
Od brendova koje vrijedi pratiti, Lyst je izdvojio NN.07, danski brend čija je jakna Gael postala pravi hit zahvaljujući Jeremyju Allenu Whiteu koji ju je nosio u seriji "The Bear", ali i Stone Island koji je u pravo vrijeme pustio kampanju s Liamom Gallagherom i tako iskoristio euforiju nakon što su posvađana braća objavila da se Oasis vraća.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....