Neodoljive

Nova poslastica iz Reeboka: Reciklirane tenisice inspirirane su prošlošću, a stvorene za budućnost

U sklopu nove kampanje ‘Write your legacy‘ vodeći globalni fitness brend lansira tenisice izrađene od recikliranih materijala za čiji su izgled zaslužni kreativci iz cijelog svijeta.

Vodeći globalni fitness brend Reebok lansirao je nastavak kampanje "Write your legacy" i u sklopu nje predstavio i novi model tenisica Classic Leather Legacy izrađene od 30 posto recikliranog materijala.

Reebokov model Classic Leather Legacy inspiriran je legendarnim modelima Aztec i Classic Leather, ali prilagođen modernoj današnjici, a ove sezone je nadograđen recikliranim materijalima.

image
Nove Classic Leather Legacy izrađene su od recikliranih materijala.
PROMO

Briga o okolišu i održiv način poslovanja danas su ugrađeni u poslovne strategije gotovo svake moderne kompanije, a Reebok ovom kampanjom želi potaknuti odgovornost u zajednici te dati svoj doprinos podizanju svijesti o ovoj izuzetno važnoj temi.

U stvaranje novog modela tenisice i osmišljavanje nove kampanje uključili su kreativce iz cijelog svijeta. Classic Leather Legacy tenisice izrađene su imajući na umu održivu budućnost, a dizajnirane da slave zajednicu, pozitivne promjene i različite osobnosti koje oblikuju vlastito naslijeđe.

Snažna podrška partnera

Reebokovi partneri u ovoj kampanji tzv. 'Classics Collaborators' bili su različiti društveno angažirani pokreti: The Kickback iz SAD-a, RAHH iz Velike Britanije i Youngmin Kang iz Južne Koreje. Radi se o pokretima koji u svojim lokalnim zajednicama djeluju različito, ali imaju istu filozofiju: "ne možemo promijeniti sadašnjost, ali možemo utjecati na ono što slijedi".

image
Reebok Classic Leather Legacy tenisice inspirirane su prošlošću, a stvorene za budućnost.
PROMO

The Kickback osnažuje mlade u sjevernoameričkim zajednicama pretvarajući sport, umjetnost i duh zajednice u projekte koji poboljšavaju mentalno i fizičko zdravlje djece. Nadaju se da će njihova ostavština slomiti niz barijera koje imaju djeca iz zajednica koje su u društvu u određenom nepovoljnom položaju.

RAAH je, pak, osnovan kao lokalni pokret s globalnom vizijom: postići da se čuje glas mladih, ali i priče izbjeglica i žrtava trgovine ljudima. Youngmin Kang, pak, želi razbiti postojeću stigmu oko otpada i recikliranja u Južnoj Koreji koristeći otpadne materijale za stvaranje lijepih, jedinstvenih umjetničkih djela.

Svima njima je bolji svijet za buduće naraštaje najvažniji cilj. Upravo je to poruka koju Reebok želi poslati u svojoj kampanji 'Write your legacy': ostavite trag, poduzmite nešto za bolju budućnost, ostavite ovaj planet u naslijeđe i nekim budućim generacijama.

Tenisice Classic Leather Legacy su dostupne u Buzz, The Athlete’s Foot, Shooster, Ferivi i Shoe Be Do trgovinama po cijeni od 749,00 kuna.

Linker
23. travanj 2024 03:06