Iako imamo osjećaj da je sve stalo i da su ovo neka vremena kojima se ne nazire kraj, umjetnici nas svakodnevno svojom kreativnošću, bila ona glazbena, gastro, modna ili neka četvrta, podsjećaju kako se iza kulisa život itekako događa.
Neki od njih svoju viziju i poruku prenose kroz modu i stvaranje haljina, koje itekako podsjećaju na vremena kad je druženje i gužva bilo nešto sasvim normalno. Moda nije samo podsjetnik na ljepše dane, ona je i inspiracija za one koji dolaze i kojima se svi radujemo. Upravo je to svojom novom kampanjom učinio Igor Djuga, mladi dizajner koji već neko vrijeme osvaja srca pripadnica ljepšeg spola
.
Optimistična kampanja koja nosi poruku
Postoji nekoliko motiva radi kojih je Igor osmislio ovu kampanju. Dvije godine brenda u Zagrebu, godišnjica otvorenja njegova shoowrooma - također u zagrebačkoj Draškovićevoj ulici i želja da na poseban način predstavi kolekciju koja jasno oblikuje njegovu modnu viziju.
„Ovo je jedna optimistična kampanja koja nosi snažnu poruku. Maske nisu još u cijelosti pale, ali krenuo sam. Ovom kampanjom želim potaknuti druge da vjeruju i da ne odustaju. Htio sam napraviti nešto suprotno od ovog aktualnog i novog normalnog, bolje rečeno, depresivnog. Ova kampanja je svojevrsni Studio 54 mog brenda, a New York i moj ž je odigrao veliku ulogu u mom stvaralaštvu. Možda još uvijek ne možemo putovati, ali u mislima je moguće biti gdje god poželite. Možete reći da sam sanjar, ali to uistinu vjerujem“ – opisuje Igor.
„Čitav provjeren tim ljudi koji je radio i na ovoj kampanji jednostavno jamči uspjeh, važna mi je ta energija koju osjetim čim uđem na snimanje“ – dodaje Igor. Vrata Identity showrooma bit će otvorena za sve, ali uz potrebnu najavu.
Čitajte i:
U trendu su profinjeni rupci krupnog šarenog uzorka koji se nose uz odjevne predmete u jednoj boji
Oslobodite si večer: Sve je spremno za prvo modno online događanje iza kojeg se krije dvojac Elfs!