Radi se o jednom od najekskluzivnijih brendova koji obožavaju slavni i ultrabogati, proizvodi ih se oko 5000 godišnje, a prosječna cijena im je 230 tisuća eura.
Na pre-wedding partyju u Indiji, američki biznismen i osnivač društvene mreže Facebook, Mark Zuckerberg zadivljeno je gledao u sat vrijedan milijun dolara koji je nosio indijski milijarder Anant Ambani. Kako donosi britanski Daily Mail, navodno se radi o skupocjenom Richard Mille RMS-10 Tourbillon Koi Fish satu od 18-karatnog zlata s dijamantima te minijaturnih modela koi ribe, jedne od najskupljih ljubimaca na svijetu, a radi se o jednom od najskupljih satova na svijetu.
Richard Mille brend jedan je od službenih sponzora McLarena i Ferrarija u Formuli 1, a iza sebe ima suradnje i s brojnim drugim poznatim imenima kao što su glazbenik Pharrell Williams i tenisač Rafael Nadal. No kakva priča zapravo stoji iza ovog luksuznog brenda? U dobi od pedeset godina, Richard Mille odlučio je stvoriti vlastiti brend, s idejom da urarstvo "pogura" izvan svega što je tada postojalo, s novim suvremenim pristupom.
Isprva je planirao razviti tek jedan proizvod - sat svojih snova koji je odlučio dizajnirati, bez obzira na to kakvi troškovi bili. Kada je pušten u prodaju 2001. godine, model RM 001 Tourbillon je sa svojim ergonomskim dizajnom kućišta te isprekidanim prepoznatljivim zakretnim vijcima i cijenom od 125.000 eura, odmah je brend smjestio na vrh tržišta luksuznih satova. Radi se o seriji u kojoj se našlo samo 17 satova.
Danas, 20 godina kasnije, kolekcija satova Richarda Millea sastoji se od više od osamdeset modela, a svaki od njih dizajniran je i proizveden s istom strašću i beskompromisnim načelima koji su bili misao vodilja i kod prve kreacije Richarda Millea.
"Dugo sam priželjkivao pokrenuti vlastiti brend. Želio sam stvoriti novi poslovni model, daleko od tradicionalnih marketinških strategija, nešto potpuno originalno", rekao je jednom prilikom osnivač ovog luksuznog brenda koji danas surađuje s brojnim prestižnim tvrtkama, ali i osobama iz svijeta poznatih i slavnih.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....