Od Louisa Vuittona do Ralpha Laurena, saznajte kako vodeći brendovi koriste popularnu platformu za inovativni marketing.
TikTok je postao vodeća društvena mreža za modu, posebno među mlađom generacijom pa je modne marke koriste kao platformu za inovativnu promociju i povezivanje s novom publikom. Njih deset se dosad u ovoj godini posebno istaknulo i to zahvaljujući svojoj uspješnosti i utjecaju na korisnike.
Louis Vuitton: Luksuz i K-pop suradnje
Louis Vuitton dominira s 14 milijuna pratitelja, a ono što mu donosi veći angažman publike od prosjeka je suradnje s K-pop zvijezdama, poput Lise iz Blackpinka.
Christian Dior: Spoj mode i kozmetike
Dior broji 8,1 milijun pratitelja. Uspješno kombinira modni i kozmetički sadržaj, a videozapisi s ambasadoricom Rosalíom donose mu veći angažman pratitelja od čak 1070%.
Nike: Sportska moda i pop kultura
Nike ima 6,6 milijuna pratitelja, a koristi sportska događanja i suradnje s brendovima pop kulture za viralnu promociju svojih proizvoda.
Adidas: Nogometni sadržaj i viralni uspjeh
Adidas s 8,2 milijuna pratitelja bilježi 22% veći angažman u rujnu u odnosu na druge brendove. Njihov nogometni sadržaj, a posebno video sa španjolskim nogometašem Lamineom Yamalom, donio im nevjerojatnih 6786% veće angažiranosti.
Gucci: Luksuz i K-pop sinergija
Gucci ima 5,1 milijun pratitelja, uspješno surađuje s K-pop zvijezdama, a video s vijetnamskog pjevačicom Hanni donio mu 634% veću angažiranosti.
Burberry: Britanski luksuz za mlađu publiku
Burberry broji 4,7 milijuna pratitelja, a zahvaljujući svom inovativnom pristupu i viralnom video s patkom dobili su čak 1729% veću angažiranost pratitelja.
PacSun: Američki street style
PacSun ima 2 milijuna pratitelja. Poznati po trendu širokih traperica, ostvaruju uspjeh i na TikTok Shopu s rasprodanim kolekcijama.
Levi‘s: Legendarni brend traperica u digitalnom dobu
Levi‘s se s 1,3 milijuna pratitelja ističe organskim sadržajem o prilagođavanju traperica pojedincu i to mu je glavni adut.
Versace: Talijanski luksuz i azijske zvijezde
Versace ima 1,2 milijuna pratitelja, a i on također uspješno surađuje s azijskim zvijezdama poput Hyunjina i Rosy Zhao.
Ralph Lauren: Američki brend s olimpijskim duhom
Ralph Lauren broji 816 tisuća pratitelja, a suradnja s američkom tekstilnom umjetnicom Naiomi Glasses donijela mu je 2331% veće angažiranosti.
Svi oni kroz kreativne suradnje s influencerima, autentičan sadržaj i pametno korištenje trendova, grade snažne zajednice pratitelja i povećavaju angažman publike. Ključ uspjeha leži u razumijevanju popularne platforme i stvaranju sadržaja prilagođenog mlađoj publici, pa se brendovi umjesto tradicionalnih reklama, fokusiraju na autentične trenutke, poglede iza kulisa i interaktivne izazove. Uz to trend suradnji s K-pop zvijezdama i azijskim influencerima pokazuje rastuću važnost azijskog tržišta, dok sportski brendovi uspješno koriste velika sportska događanja, a luksuzni brendovi prilagođavaju svoj imidž mlađoj publici bez gubitka ekskluzivnosti.
S kontinuiranim rastom TikToka, očekuje se da će modni brendovi nastaviti s inovacijama i eksperimentirati s novim formatima sadržaja, pa će nedvojbeno igrati sve važniju ulogu u njihovim marketinškim strategijama u budućnosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....